星期日, 7月 15, 2007

Saturday night

Chivas SOMA party + Pi


朋友問我每星期數晚,腳踏高跟鞋跳得不留餘力,真的不覺累?

我會告訴你,現在我的大腿實在酸痛。

年輕不是大晒的。

但年輕時沒讓自己跳得大汗淋灕,老了就來不及了。

也就是因為年輕,才可以找來同樣年輕力壯的男伴陪我跳得那樣瘋。

40歲以上的男人,如果連續3晚每晚陪我跳足4小時,大概即時骨質疏鬆。

青春不一定用來浪費,但總該出多點汗。

趁還有一點點青春,趁還夠膽著4吋high heels不怕摔死,趁這年夏天如此酷熱... ...

讓我們跳得膝頭發軟。

11 則留言:

  1. ha, i almost forget how to walk in heels!

    remember that valentino pump? i didn't buy it eventually even at 60% off.

    anyway, take care and see ya in hk!

    回覆刪除
  2. 出去好過係屋企上網既

    回覆刪除
  3. 同你跳, 真係會膝頭發軟~
    even只有廿幾歲既benny, 都係咁講
    我呢d老野, 咩都唔駛講

    回覆刪除
  4. 唔知道係咪真係咁好玩呢?

    回覆刪除
  5. This is one of a few cheerful posts from you. Can't agree more. Be wild. Have fun. When you are still young.!!

    回覆刪除
  6. elaine, 我一直都覺得, 你是屬於遊樂場的, 在遊樂場裏, 你能充份發光發亮, 那是你的世界.

    很多人都勸你告別遊樂場, 我倒覺得沒必要, 你也不用逼自己變成另一種女仔去尋找新嗜好 (那根本不是你吧), 你又不是小女孩, 你懂回家, 這樣, 很好.

    回覆刪除
  7. 係啊﹐唔係嚇你﹐再過多三幾年﹐體力與精神都會下跌囉。

    回覆刪除
  8. 同個d潺到唔恨既人跳就梗係喇
    你試下搵d長跑呀游水爬獨木舟個d運動員陪你玩
    40幾都仲要玩幾耐有幾耐喇

    回覆刪除
  9. 後生真係好!

    阿叔我家陣un 兩un 都已經骨質疏鬆...

    回覆刪除
  10. 對~年輕不狂飆還待何時

    回覆刪除