星期五, 7月 20, 2007

Clubbing partner 與 Clubbing partner 的對話

「你宜家有無新進展呀?你成日都去,應該大把chance喎。」

「So?我幾時缺乏過dating?我一年date過既,隨時多過人一世。」

「但你係拍唔成 ... ... 都有d奇。」

「所以隨緣啦。」

「好難想像你會single。講真,如果唔識你既話,覺得你搵男友唔會多barrier。」

「我真係覺得,遊樂場係識朋友既地方,唔係搵男友既地方。」

「真係有d有緣份囉。」

「我地見過幾多?孽緣就多。」

6 則留言:

  1. 終於長大左dd喇
    恭喜恭喜

    回覆刪除
  2. elaine,我未去過遊樂場,所以唔知那兒是怎麼樣。

    有時好男人喜歡你,但見到太多人埋你身,所以唔敢上前呀!

    回覆刪除
  3. 唔係好明。咁你date嗰啲係朋友定係男朋友呢?如果係朋友,大家date的朋友閒閒地同你都有得揮。如果係男朋友,咁佢地又喺邊度嚟嘅呢?遊樂場?又話……唔係遊樂場?咁做乜要去嗰度浪費青春啫。

    (有此疑問,可見我唔係clubbing友)

    回覆刪除
  4. 「So?我幾時缺乏過dating?我一年date過既,隨時多過人一世。」


    肯定多過我一世!

    不過就算給你遇到一個你以為很合意的!又唔保證可以好到尾。

    其實你date o甘多次,無理由全部都係人負你!你總試過負人吧;覺得配不上你的,又有多少?

    王老五

    回覆刪除
  5. from my perspective,
    addicting to so many things,
    for whatever good or bad reasons,
    bass,
    clubbing,
    MoS,
    drinks are something to balance my life.

    keep dancing, keep clubbing, keep seeking til the dawn

    our playground, mainly providing a place to bump into people, getting a real partner is merely a bonus

    nothing else or more,
    a bonus only.


    ***

    let's have a great weekend in the playground

    回覆刪除
  6. Err... Clubbing 本來就唔係搵男女朋友既地方. Clubbing 大概正係尋找性partner較多. 連普通朋友都只係去浦先見到果d.

    Ay... Clubbing is a waste of time.

    回覆刪除