星期二, 7月 17, 2007

我的新嗜好

我找到了我的新嗜好 ── 美式桌球。

拜託萬千不要問我為甚麼總不找些良家婦女的嗜好。

我不是不愛烹飪編織彈琴,但沒有天份囉。

喂!有冇人想一齊玩呀?

18 則留言:

  1. POOL係幾好玩,窿大
    你嚟la單聲啦

    回覆刪除
  2. 9個定15個先?
    我啱喎, 不過要online玩囉.

    邊個話篤波係不良嗜好架? 無D心機同專注力, 都幾難打得好.

    回覆刪除
  3. 性感女神打桌球,
    好sexy喎!

    回覆刪除
  4. I know there is also a place in Wanchai in 王子酒店 organised by 倪震, there are several tables there, if u want to go, it's really a good place and you can drink and chat with friends there

    回覆刪除
  5. 點解要將美式桌球說成不是"良家婦女的嗜好"??
    我可以話美式桌球絕對是一種健康, 而且適合所有人的運動!

    回覆刪除
  6. 篤波同靚女..............始終仲有D遐想。

    狂打golf 就算 driving range 真系可以 keep 得好 fit..不過呢排咁熱好易中暑。

    回覆刪除
  7. 好玩呀
    我又玩
    好耐冇玩過喇

    火鶴咩個d唔係叫 8 balls 咩?
    每邊七個加埋個黑波
    唔係15個咩?
    點解得9個既?
    另一種玩法呀?

    回覆刪除
  8. 桌球係良家婦女都玩得的吧...

    回覆刪除
  9. 桌球已被列入世界性運動項目, 有幾不良? 少點技術都不能. 反而很多不算良家婦女的女人都精於烹飪. 你明明尚算年輕, 為何思想還是那麼守舊? 擴闊你的生活圈子眼界見識才可以廣闊. 吸毒嗑藥才算是不良嗜好吧.

    回覆刪除
  10. Elaine,

    Pool...將枱就細,d窿就大...都係prefer英式多d...

    回覆刪除
  11. 睇左你個blog已經有一段時子~

    不過comment都係第一次寫...

    因為我都鍾意打~~真果d

    回覆刪除
  12. 唔鍾意美式卓球檯細波大,都係鍾意英式卓球,檯大啲,好玩啲。不過其實我唔係好識架咋!打士碌架,可以好 high 架,邊個話不良嗜好呀? 係唔係不良唔係個嗜好本身,係睇個人嘅啫。

    回覆刪除
  13. 好似我未o係妳呢邊留過言,次次都淨係睇...

    我都打美式桌球架...中學已經打~~

    希望妳重記得我呢個old reader啦~~

    回覆刪除
  14. Elaine, I am a gal ar.. can I join u? ^^ but how?

    回覆刪除
  15. 請注意...elaine姐都無講過美式桌球係不良嗜好...大家唔好"非黑即白"呢.....

    回覆刪除
  16. My little prince wildcat brought u to joe's billard? how it's going?

    回覆刪除
  17. 我跟同事打過一次。本來他們要打保齡,怎料去到無位,結果大家被迫篤波。

    我從來未打過,第一次打,成支棍指咗上天花板,連波皮都掂唔到,笑到啲人扒低。

    第二次打,好啲,指咗去隔籬。

    第三次,撻Q。

    最後一次,竟然入咗,仲贏埋。於是同事都叫我做pool shark﹗

    回覆刪除
  18. 我終意打9 balls多d..

    回覆刪除