星期三, 7月 04, 2007

我的媽媽

我開始掛念我的媽媽。

因為我對著家中一天一地無人收拾的高跟鞋,還有一堆Max Mara T.C Marc Jacobs See by Chloe Naf Naf Bread n Butter有待手洗的裙子,我好想死。

其實,我十分懷疑,我不是她親生的。

因為我擁有的缺點,她全都沒有,年輕時還要較我漂亮十倍。

媽媽讀書較我聰明;媽媽處事較我圓滑;媽媽工作較我勤奮;媽媽廚藝較我精湛;媽媽說話較我刁鑽... ...

最重要的人,媽媽對男人,較我有手段十萬倍。

我的爸爸對媽媽唯命是從,媽媽從前身邊的男生,現在大多都她的友好。

媽媽是真正的情場的長勝將軍,卻生了一個總被男人欺負的女兒。

每次看到我哭哭啼啼,她只懂瞪大眼像觀賞珍禽異獸。

她那個表情在告訴我:「你又輸左呀?唔係呀你!」

13 則留言:

  1. Elaine,妳絕對有妳的吸引力!

    回覆刪除
  2. 我知點解,因為是你爸爸的原因,一半是媽媽,一半是爸爸來的。
    而我,兩個都咁差咁衰,形成呢個LEWis。
    所以父母係好重要的因素,影響好深遠。
    LEWis

    回覆刪除
  3. 相信你媽媽嬴
    應該唔係單靠招式(手段)
    重有一套至高無上既心法
    家有一老如有一寶
    有個武功天下第一既人係你身邊
    你又數得出佢咁多優點
    你都唔名正言順地學師(或偷師)
    學習天下第一既武功

    可以怪邊個呢

    相信佢好願意教
    (雖然上一代唔識表達愛
    可能淨識鬧)
    不過願唔願意學
    佢就控制唔到喇

    回覆刪除
  4. 嘩,原來Auntie 咁勁架!唉,Elaine!

    回覆刪除
  5. 請叫伯母把御男秘訣公諸于世,好讓吾等輸家轉敗為勝!

    回覆刪除
  6. 可能要和母親大人好好討論這話提,當然,心平氣和與客觀是必要。

    回覆刪除
  7. 總被男人欺負的你? 不是吧! 你身邊不是還有一個對你體貼入微, 千衣百順的BENNY嗎? 你已經比好多人還要幸福得多了.

    回覆刪除
  8. 佢有教過你你唔聽,我老豆都教左我兩樣野,我唔聽,今日覺得佢arm左一半冇arm一半。

    回覆刪除
  9. 點解愛情要耍手段、分贏輸?點解要你o既另一半唯命是從?

    萛吧,你始終適合在遊樂場玩耍,你始終和真愛有些距離…

    回覆刪除
  10. 好想知道你妈妈对男人的手段哦

    回覆刪除
  11. "媽媽是真正的情場的長勝將軍,卻生了一個總被男人欺負的女兒。"

    唔係男人欺負你.
    要怪, 就怪自己唔夠強.

    男人比 d 乜野你, 你就比返乜野佢, 唔好作多余付出或抱過盛期望, 咁樣就算輸, 都唔會慘得去邊~

    可能呢個係好差o既方法... 拍拖好似打仗咁. 可能因為痛得太多, 我的思想有點迷糊.

    回覆刪除
  12. 係真係有一套心法,唔係耍手段咁簡單。耍手段的,唔能夠achieve到咁厲害嘅level。

    我甚至乎相信,空姐嘅媽媽同舊男友嘅老婆都係friend。

    因為,真係可以真心地做得到嘅。

    回覆刪除
  13. 這樣寫媽媽很特別.

    回覆刪除