星期三, 7月 18, 2007

不要忘記8

當一個女人對男人too nice,你只會得到兩種下場 ──
「慘」或「淒涼」。
幸福快樂從來只在娛樂雜誌內出現。

15 則留言:

  1. 男人﹐唔寵得囉。

    回覆刪除
  2. To have 幸福快樂, u never need to treat guys too nice. You only need to let them treat u too nice.

    回覆刪除
  3. 青春無價,無謂浪費在一些不值得的男人身上。不要這樣戇居。

    回覆刪除
  4. 都唔係嘅,睇吓你所謂嘅too nice係點啦。如果係好似阿四咁哥d梗係「淒涼」,大家係搵愛人唔係工人。不過講到尾,我係覺得你要人對你好,你要對人好先。仲有最緊要係帶眼識人呀,空姐,唔好咁灰啦!

    回覆刪除
  5. really love your way of thinking.

    I learnt a lot from you!!!

    回覆刪除
  6. First time here at your blog, "Hi" how are you....

    回覆刪除
  7. 當一個男人對女人too nice,他只會得到一種下場 ──
    枉花心思精神金錢, 然後換來一句:「是你自己要對我好, 我無叫甘做」

    回覆刪除
  8. dear, i treat people the way i want to be treated, pick the right person and u will be treated fairly

    btw, i m home~~ 24 hrs later!!

    回覆刪除
  9. 我今日終於領悟到追女既必殺係win-win

    回覆刪除
  10. 請簡單說明之:

    回覆刪除
  11. Disagree. 我對我太太很好,我太太亦對我很好。

    回覆刪除
  12. 嗯 我都覺得好似米搞呢d好男人同好婚姻先係我地應該學習同取經既地方

    否則呢個世界都冇咩值得留戀囉

    回覆刪除
  13. 我現在就是遇到這情況,除了「慘」和淒涼,還有比人話放生電。

    回覆刪除
  14. 如果找到對的人, 何妨對他/她too nice,兩人定會樂在其中.只是還沒找到mr right,不要灰心唷!!!

    winnie

    回覆刪除
  15. 其實在明知那裡是遊樂場,但你卻要在那裡找幸福⋯⋯

    回覆刪除