星期四, 7月 12, 2007

自言自語

如果我將咁多年對男人既專注、耐性、毅力同誠意用o係我既工作,我應該行入Chanel買2.55唔使睇價錢。

如果我將咁多年對男人既專注、耐性、毅力同誠意用o係我既瘦身行動,我應該瘦到得棚骨。

我講真o架。

頂。

16 則留言:

  1. 空姐,想不到你只是早我十五分鐘寫完網誌。我最近失戀呀!可幸的是,我對男人的毅力,為我在短短三數天中減了兩磅……大家加油啦!希望在明天!

    回覆刪除
  2. How much is a Chanel 2.55??

    回覆刪除
  3. 一樣米養百樣人
    對唔同人要有唔同方式
    但又唔可以迷失自己
    所以男女之間既事
    少d感情少d腦汁都唔得

    如果我將專注、耐性、毅力同誠意用o係我既工作,今日我已經上左岸唔駛供樓喇!嗚嗚嗚嗚~

    回覆刪除
  4. 看近日的行文,你真的在進步中呢。努力!

    回覆刪除
  5. 我現在已把對男人的熱情化成對自己多一點疼愛..共勉之

    回覆刪除
  6. 有空寫多d野,我好悶啊。

    回覆刪除
  7. 空姐,
    我倒覺得重視感情沒什麼不可,愛情絕對值得我們花一輩子去追求。

    回覆刪除
  8. 這句話讓我想起亦舒的:時間用在哪裡,是看得到的。

    近來也慢慢明白這個道理,同樣會想說一個「頂」字。

    回覆刪除
  9. Chanel 2.55
    最最最最平個個: $16,xxx

    回覆刪除
  10. 嗯,都係揾返d錢傍身啦,經濟獨立個人先可以理直氣壯。

    回覆刪除
  11. 一分耕耘,未必係一分收獲!

    回覆刪除
  12. 玲,

    降低小小你既要求,你而家入百佳都唔駛睇價錢,去「必定瘦」都系頂多玩個零月!

    回覆刪除
  13. 空姐,其實有耐性和堅持又係咪真係好?我堅持了很多次,他放棄了很多次,我怕我太有毅力累壞左自己,死心眼,一d都唔好!

    回覆刪除
  14. 傻妹 , 你無聽過一句說話「立心栽花花不開,無心插柳柳成蔭」

    回覆刪除
  15. 果然好句...只怪我"拔苗助長"

    回覆刪除