星期六, 7月 28, 2007

救贖

這一刻,我是真心慶幸,趕得及回頭,來得及放手。

像我如斯怕寂寞的人,賴以維生就是一切的尋歡作樂。

遊戲永遠越危險越刺激越好玩,理所當然的動魄驚心,自然傷身傷心。

從來不覺得放手就等於救贖,這不是一物換一物,上帝又沒有允許天色常藍。

甚麼都好,請給我一點點握在手裡,千萬別太冷清。

結果呢?

結果是毫無原因押下賭本,落注大小都不知道,我只不過想離場。

偶而我總有些飄忽的勇氣,勇敢得教自己呆掉。

至今仍然不明不白,可能我純粹想在這個夏天,接觸多點陽光燦爛。

18 則留言:

  1. I have felt your sunshine. ^^

    回覆刪除
  2. 這個時候寫blog,估計還沒睡吧。
    有時得注意休息哦。

    回覆刪除
  3. Enjoy the sunshine and the beach in Hong Kong. I'm missing them. :)

    回覆刪除
  4. 好呀Elaine,而家咁啱架嘞,繼續喇,唔好洩氣呀!

    回覆刪除
  5. 空姐寫既野越黎越難明...

    回覆刪除
  6. 努力呀,這樣想已經係好的開始。

    回覆刪除
  7. Elaine,

    諸事隨心,萬法自然...

    救贖與沉搦...其實好多時都係存乎一心...

    最緊要係知道自己既心知所歸,咁就
    無論係咩位置,都一樣可以把握自己,即使沉搦,亦是救贖...

    回覆刪除
  8. 多在危險/刺激的遊戲中, 轉看陽光的燦爛, 不錯呢!

    回覆刪除
  9. 你喜唔喜歡皇仁仔?

    回覆刪除
  10. Dear,

    有一得,自有一失。
    當下應為有失的,明日可會是得。
    請別管那麼多。

    地球在槫,刻走便走。

    回覆刪除
  11. 幾好丫,最緊要知道自己做緊d咩, Enjoy Life.

    Cheers!

    P.S.
    上帝沒有允許天色常藍,但,我信,直路彎路佢都同我地一齊走過。

    回覆刪除
  12. 怕寂寞~但你怕用晒赦妝嗎?怕搵唔番條鍊去襯件tops嗎?怕生日唔知同邊個一齊先好呢?怕人地握住你唔放手嗎!

    回覆刪除
  13. 最怕就係又要玩又要驚呀真係~

    回覆刪除
  14. 雖然我唔知頭唔知路唔知乜事,但希望你找到快樂的鎖匙 :-)

    回覆刪除
  15. copied your sentence " 遊戲永遠越危險越刺激越好玩,理所當然的動魄驚心,自然傷身傷心。" to my blog.

    hope you don't mind!

    Thanks ar!

    Good sentence! Good thinking!

    回覆刪除
  16. Elaine,

    您係咪已經決定為某人而放棄以往的生活呢? 若然是的話,真的太好了!

    回覆刪除