星期三, 7月 18, 2007

救救小玲願望成真大行動

Dear friends:

你地幫我一個忙得唔得呀?

我有一個小願望,需要得到你地既支持。

放心放心,我唔係要去買Chanel Cartier定Manolo。

只係,我真係好想實現呢個願望。

一個我等左好多年既願望。

Love,
Elaine

25 則留言:

  1. will do...

    elaine, are you planning to publish a blook?

    回覆刪除
  2. Elaine,

    第一次留言, 為的是支持你, 已click上面既廣告, 祝你多年既願望好快成真!

    ~ Duple ~

    回覆刪除
  3. 我第一次留言咋, 好啦, 等我都支持吓你啦 ^_^

    回覆刪除
  4. 絕對要努力!! 你好有能力做到...
    如果成功, 我一定會幫襯你~

    回覆刪除
  5. you can't do that or this kind of kicks will not be counted by google!

    回覆刪除
  6. Elaine:

    Adsense 係唔容許網主叫人 click 自己網入面既 廣告架, Google 會取消你戶口架...

    小心...

    回覆刪除
  7. SORRY~~? 其實你想做什麼?~
    我是沒留意到~
    不過無論什麼我都會支持妳的~因為你很值得別人欣賞~不只是外表~而且是性格!!!

    回覆刪除
  8. Hi Elaine, i will try to help. but as far as i know, google does monitor the 'clicks'. ie. if I click on your ad 10 times in 1 min, they might flag your account. Perhaps you can set up a pay pal account, create a seperate website (one page will do), put in your 小願望 details, so your readers can sponsor you by donating a few bucks per person~ people here do this all the time in the states, you can be the first one in hong kong.

    support you all the way!

    回覆刪除
  9. 我也click 了, 明天或後天再 click, 祝願你的願望成真! ! !

    回覆刪除
  10. All the best. Cheers

    回覆刪除
  11. 好!

    幫你!祝你願望成真

    回覆刪除
  12. 最簡單的方法是刊登你的私人戶口號碼,這個"救救小玲願望成真大行動" 可能有意外驚喜。

    回覆刪除
  13. 千金散盡還復來!

    買~~~~~!

    P.S. 我O岩O岩都買左好多野!

    回覆刪除
  14. 係咩野願望呀??

    講黎聽下~~~

    回覆刪除
  15. 幫你推上報

    回覆刪除
  16. 我明白了!
    (試試在同一頁面放多一個,增加機會!)

    回覆刪除
  17. 玲,

    除左生仔,其它都幫你唔到,sawlee!

    回覆刪除
  18. 連續支持一星期...

    回覆刪除
  19. okok no problems

    回覆刪除
  20. 其實我好鬼憎O個O的死人廣告O架,但係為左妳,破例一次啦。

    (我驚就咁click佢唔計,已經睇埋入面一篇article。)

    :)

    回覆刪除
  21. o我原來要cale 架,cake 左去個女人 health page..ok 呀。

    回覆刪除
  22. come across your site.... my gf is a 空姐 as well!!! your site is very interesting.. hehehehehe

    回覆刪除
  23. 但係點解個個同係度表明會
    咁人地咪知我地有心ga law

    回覆刪除
  24. 同埋... 你個願望係咪唔洗 $_$ ga ?

    回覆刪除