星期二, 3月 23, 2010

Biotherm White D-tox Make Up Base

剛出席了she.com X BIOTHERM 的「基因透白工作坊」。

發生了甚麼事呢?

就是我遲到囉,累全村人等我。

所以,首先向在坐諸位blogger說聲sorry。


From for blog

White D-tox Correcting Make Up Base ($300/30ml)

分5色,具美白、防護(SPF30/PA++)及調色作用,並有"All Light Fit"全光效果

全光效果即係點呢?

即在不同光線下,看到的效果是一樣的,例如不會在公廁燈光下變喪屍青白。

White: 提昇亮澤及剔透度 (塗完之後好水有光澤咁,好似d日本妹妝容,不過我比較偏好matte冷艷!!!效果)

Coral: 改善灰沉,締造紅潤(有d閃閃效果,又可用落面部T位、C位當hightlight,我用來塗鎖骨同心口位,著tube dress時有種低調既閃)

Blue: 去除暗啞,即時亮肌(My favourite! 睇落去白淨咗,冇咁dull)

Green: 調節偏紅膚色,修飾紅印(唔使全塊面用,泛紅位用就ok。我成日都會敏感紅紅地,應該用佢,不過冇product喺手,未試過,冇得分享)

Purple: 即時袪黃,均勻膚色(因為我皮膚本身好白,用完白得好誇,但如果面黃黃既,用佢最啱)

White D-tox Instant Illuminating Eye Make Up Base ($150/15ml)

象牙色,有SPF20/PA++

平日極少用concealer,因為... ... 懶囉,又沒有太多瑕疵想遮蓋(in fact,我成個人已經係一個瑕疵),所以這種調色遮蓋黑眼圈的就很好。

睇唔睇到?

下面隻手個虎口位白淨咗bright咗,輕輕手,fine tune一下,呢種就係我想要既效果,good。

1 則留言:

  1. hello!個晚我坐你旁邊呢!
    如果唔係去素顏個blog 都搵唔到原來係你黎呢!^^, 個日你趕住走,無機會同你傾計添~

    BTW, NICE TO MEET YOU!

    回覆刪除