星期三, 3月 03, 2010

Dare to 5 ?

最近在7仔看到這款好似幾有型的香口膠... ...

From for blog

實不相瞞,

我覺得包裝有點似condom -__-

分 Cobalt, Pulse及Rain三種,

全是無糖香口膠。

Wrigley? 啊... ... 即是箭牌。

綠色那款跟綠箭一樣味道的,

黃色那款甜甜的,

像芒果。

一盒有十二片,

最適合去蒲時分甘同味。

6 則留言:

  1. hahaha
    I bought it just now wif my bf :)
    and we r living in aus ;)

    Selina.

    回覆刪除
  2. We have that in LA too. Didn't realize it before but now that you mention, it does kind of look like condoms... :P

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~最初我都以為係dom dom 0架,
    有個男同事拎出嚟俾我時,我都嚇咗一跳!(乜佢係... -_-")

    回覆刪除
  4. 我路過7仔,初時見到也以為是condom,後來再看清楚一點,原來是...hahaha

    回覆刪除
  5. Ditto. When I first saw it in Supermarket, I thought it was condom...

    Echo from Sydney

    回覆刪除
  6. 我都以為是condom, 行過萬寧時唔敢多望, 看完廣告先知是香口膠(連個廣告都似sell condom)...都唔知話佢成功定失敗

    回覆刪除