星期四, 5月 20, 2010

與推銷員困獸鬥下集

是咁的,話說上回提到有一條無聊友有意重拾與推銷員困獸鬥的舊嗜好,又聽說身邊朋友的朋友的朋友sssss近來在Elyze試做修身free trial,但對服務及效果「眾說紛紜」。

人人都去試,正所謂執輸行頭慘過敗家,我當然衝去試啦﹗暗啞底順手放放蛇~~~


特約放蛇專員elaine,直擊整個free trial如下:

1. 上網登記
2. 第二天收到電話預約時間,free trial前一天再來電reconfirm
3. 在waiting area等待 (free trial那天)(10分鐘)
From for blog

4. 填寫接受療程同意書及填寫療程前評估
From for blog

From for blog

5. 閱讀小冊子
From for blog

6. 用InBody分析儀/聽治療師分析體質報告/聽治療師介紹公司及修身儀器 (4+5+6,共1小時10分)
7. 入treatment room更衣(5分鐘)
From for blog

8. Spot test
9. 進行療程(8+9,共40分鐘)
From for blog

10. 換回衣服(5分鐘)
11. 再回consultation room聽治療師介紹package (10分鐘)
12. 拿receipt(5分鐘)
From for blog

13. 抽獎(5分鐘)
14. 走人
15. 兩天後收到follow up call


讚:

1. 於電話內已簡介整個free trial過程/需時/需注意事項(講明例如懷孕、period同5年內生過腫瘤嘅都唔可以做療程)
2. personal belongings全程跟身,進行療程時收於房間櫃內,鎖匙由自己保管(我認我婆仔,覺得咁樣有安全感d)
3. 先進行spot test,試試有否過敏(好緊要ga﹗)
4. 試做RF,我做腰位,左右邊各十分鐘,之後覺得firm了些(我係RF狂人,一星期做2次RF,做慣做熟,一定摸到有咩分別,但其他人我唔敢包,十分鐘咋,生神仙咩~)
5. sell package時間約十分鐘,不算pushy(of coz,我久經訓練,好鬼eager減肥嘅,應該已自行拎定credit card出嚟等sell)
6. 事後的follow up call,只問對療程的感受(當我表示同同事食緊lunch,佢已經識趣收線)


彈:

1. booking混亂(我喺reception講咗名同電話,但係都搵唔到record,喺waiting area等咗十分鐘,先搵返)
2. 超時(佢地兩次打電話嚟都係話預個半鐘,事實係變咗兩個半鐘)
3. 側重完成整個過程,不著重客人的時間性要求(我講咗幾次話1點鐘要走,趕住過海返工,但最後走得果陣已經係1點半,佢地亦唔多在意)


總結:

超~ 原來不過是正常過乜的free trial,反正不用花錢兼有贈品,可以試試囉。

Btw,我抽到$1000療程coupon,有冇人要呀?

但,切記﹗切記﹗要reserve足夠時間先去試做,不要趁lunch time空檔去試,出事ga嘛,實遲到。




我最後有冇買package?梗係冇啦。

又唔係冇修身中心sponsor我,錢多咩家下?痴線。


4 則留言:

  1. 好賤! 但我好鍾意!
    搵日同朋友都去玩下先!

    回覆刪除
  2. 唔做多啲資料搜集,又點知邊樣好呢
    support!

    回覆刪除
  3. re 陳大詩:唔係賤~~ 起碼自己試試,唔使亂聽人講。

    re 959:唔試過點知佢地部機適唔適合自己呢?yeah~

    回覆刪除