星期四, 6月 21, 2007

再別COACH

********************************

悄悄的我媽飛走了,
要三個月後才回來;
她揮一揮衣袖,
帶走了我那粉紅COACH手袋。

********************************



媽,難道你不知我有多窮困嗎?

你有老公給你家用,我可沒有男人給我零用。

你連我唯一可用的大手袋都拿走了,我以後外出,只好用咸水草紮著我的外套化妝袋電話銀包了。

媽,你好狠心啊!

嗚嗚~~~




買?唔買?買?唔買?買?唔買?

23 則留言:

  1. 有閒錢咪買個來逗下自己開心囉~~

    回覆刪除
  2. 我今日都買左個袋袋。。。。嘻嘻嘻嘻嘻。

    回覆刪除
  3. "只好用咸水草紮著我的外套化妝袋電話銀包了." <---You forgot some newspaper.

    已前街市買菜有兩寶.
    1. 咸水草
    2. 報紙

    缺一不可!

    Sorry! It just won't work without newspaper...

    回覆刪除
  4. 當獎勵自己law.........

    回覆刪除
  5. 我覺得呢個麻麻地靚喎..

    回覆刪除
  6. 唔買,因為不美

    回覆刪除
  7. it is pretty indeed, ur mom has god taste, haha...

    take care!

    回覆刪除
  8. by the way, i think that LV sucks.
    don't even think abt it!

    回覆刪除
  9. 算了,買吧~
    總不能就用咸水草紮著上街嘛..

    回覆刪除
  10. 第一眼看你個題材以為 Coach = Economy Class...

    ;P

    回覆刪除
  11. 買吧,我是魔鬼~~

    回覆刪除
  12. 鄭, 這個唔靚, 唔好買

    回覆刪除
  13. Elaine,
    唔好買,學渣老闆話齋用買手袋嘅錢供MIP,你都唔細了,要為自己打算啦,女人經濟獨立、自由咗,再用男人錢更加理直氣壯(我唔係冇,不過中意做你嘅小女人俾你照顧)。
    況且你咁正,就算用個幾百蚊手袋,都唔會影响你既image。

    回覆刪除
  14. 妳的媽媽幾攪笑呀~
    又會拎走妳個袋o既?
    但係妳買條幾百蚊的裙又鬧妳o既???
    唔明..

    唔好買, 因為覺得唔係好靚. =)

    回覆刪除
  15. 好奇怪,都唔知邊個抄邊個,speed 之後好多咁既款都出左,但系見到好多speed 用到墮晒,非常醜樣。幾千銀塊硬紙底都唔比你。

    唔知 speed又抄邊個呢?

    回覆刪除
  16. It is so great to find that you are much happier than before from your words.

    回覆刪除
  17. where's your Chloe, Anya Hindmarch and other brands of bags?

    回覆刪除
  18. 嗯...我去店裡試拿過,soso~會讓妳的整體image扣分,不要買啦!

    回覆刪除
  19. abt da LV handbag...買!!!

    回覆刪除