星期五, 6月 22, 2007

不要忘記4

做女人,千萬不要問男人要禮物,就算只是開玩笑也不要。
因為女人的一切優點,在男人眼中即時灰飛湮滅。
雖然那只是開玩笑。

18 則留言:

  1. 真的嗎!?

    有時我還以為女人問男人要禮物是有一點點暗示的嗎?

    回覆刪除
  2. 我唔會伸手要, 我要佢自動自願咁送!!!

    回覆刪除
  3. 這個簡單啊,當女人向男人要求貴重的禮物,不論玩笑與否,男人都會自然地將妳跟禮物的價值相比較。

    要是覺得女人比較重要,女人自然能抱得禮物歸,但同時會從男人的心中領到一張標了價錢寫了字的標籤,貼在額頭上。

    回覆刪除
  4. 最高境界, 係令個男人一路嗌唔好一路雙手奉上咁送俾你.

    回覆刪除
  5. 不過, 有能力送禮物給自己喜歡的女人, 也是男人的福氣呀.

    回覆刪除
  6. 又唔覺優點會灰飛湮滅, 反而開得口既都唔係最想要, 因為開口先知道先送, 沒意思...

    回覆刪除
  7. 這條記下了。

    回覆刪除
  8. 這不也就是機心的一種嗎?

    真不明白情愛世界的男女為甚麼如此愛玩攻心遊戲。這種心態,不肯流露最真的自己,是找不到真愛的。

    回覆刪除
  9. 哦~要視乎你想要的禮物是什麼.

    如果禮物是該位男士,

    他開心還來不及,

    灰飛湮滅就更談不上.

    回覆刪除
  10. 我認同你的講法, Elaine.

    如果個男人真係愛 / 重視個女人, 唔使女人開口, 男人都會自動送的.
    到女人要開口時, 已經無乜意思了...

    近年我遇到的, 都係無乜情趣o既男人. 卻令我發現到, 女人自己有能力賺錢同使錢, 又係另一種快樂!

    回覆刪除
  11. 錯誤中學習

    回覆刪除
  12. 我覺得可以問男人拎 ,當佢冇諗過你會開口要既時候 , 你要求佢送 , 不過到佢真係送既時候 , 反而又唔收喎 !

    總之佢估你唔到....估你唔到....

    回覆刪除
  13. 你唔係因為向男人要禮物而搞到分手下話?
    佢即時露出真面目?
    anyway,鍚自己最緊要.

    回覆刪除