星期一, 8月 02, 2010

我知道





我知道自己任性,但許多事,總得冒險一試。






12 則留言:

  1. 我內心正說著一樣的話

    回覆刪除
  2. 但小心玩火嗯!

    回覆刪除
  3. 去吧 只要妳快樂

    回覆刪除
  4. gogogo.....最羡慕愛冒險的人!!!

    一個不敢冒險的人上

    回覆刪除
  5. 最緊要唔好後悔 >>Margaret

    回覆刪除
  6. 我係死八公,快啲匯報下啦,好心急。不過玩時玩,唔好玩到一身蟻就得啦。男多女少都唔使亂咁黎。

    回覆刪除
  7. life is too short..why not?

    回覆刪除
  8. 你係咪冒險去食雪糕, 食到肥o都o都, 唔怕, 去食啦

    回覆刪除
  9. 認同,人生也不過是一場冒險行動,所以……我會支持你的,加油

    回覆刪除
  10. support ~

    elyse

    回覆刪除
  11. 沒錯! 試過先後悔總比沒試過而後悔好~

    回覆刪除