星期三, 4月 21, 2010

減肥人士的早餐 - SOYJOY

減肥的人是寂寞的。

因為,佢冇得去茶餐廳食早餐。

減肥的我是寂寞的。

因為,我既早餐時餐係下晝四點,冇人陪我食。

早排瘦咗,日日去北海道食套餐,歌美食toast,西苑飲茶,勝香園食蕃茄豬扒麵,家下報應到啦,肥咗

聽日去西苑飲埋最後一餐茶,又要回到寂寞,回到日日食「狗餅」的日子。

「狗餅」,是我和一眾減肥朋友幫SOYJOY大豆果滋棒起的花名。(拿拿拿~ 唔關個味道,係個樣好似,你唔覺咩?)
你睇到相裡面既,同冇出鏡既一堆,都係PR送過o黎的,Wini i luv u !!!!! 你簡直係我再生父母,幫我慳返好多早餐錢 (超市、7仔同sasa通常賣$7.2 - $8.5 ga~)

咁多隻味,最鍾意士多啤梨味,之前香港未有,飛果陣就順手去台北同日本買。(見到7仔有新出既香蕉味,等我買o黎試試先)

SOYJOY宣傳時話係低GI食品,我唔知咩係GI,睇完份宣傳稿就明啦,其實係咁的:

GI係Glycemic Index既簡稱,即「升糖指數」。

進食之後,食物中既碳水化合物會被消化同吸收,令到血糖上升,而GI就係反映食物點樣影響血糖上升速度同幅度。

如果件食物GI值偏低既話,就唔會令血糖升得咁快,冇咁易覺得肚餓,食少咗,就易減d。

低GI飲食法既五大好處:

1. 防止血糖急速上升

2. 減低胰島素大量分泌,降低脂肪囤積既機會

3. 食物既消化速度較慢,增加飽肚感,避免過量進食

4. 穩定血糖升幅度,提高注意力同活動反應能力

5. 有助糖尿病患者控制血糖

食SOYJOY唔會帶o黎joy,瘦咗就有joy啦,加油呀!!!!

5 則留言:

  1. 陰公羅,講到好慘咁!
    節食是最佳減肥法,冇人陪妳食「早餐」?我陪妳,不過…妳請。我幫妳減肥,吃減妳的份量,保證可瘦的。嘿嘿。

    回覆刪除
  2. 想搵人陪食早餐我陪妳
    唉成日聽妳講要減肥 怕無人要咩 我要妳 甘得啦嘻嘻~~~ 食得是福呀 傻豬
    rynko416

    回覆刪除
  3. 飲食減肥容易今人失落同唔開心-因為血糖低!!

    You should take some sugar when feel bad.

    做多少少運動會好D

    回覆刪除
  4. 西苑d 蛋煎糯米雞 真係好正

    回覆刪除
  5. 宜家7仔賣成至少十蚊呀!!!

    回覆刪除