星期四, 4月 15, 2010

The Ghost Writer 影子滅殺令

亞jerk去咗睇《The Ghost Writer》既優先場。

From for blog

睇之前,佢請我食鼓油西餐。

佢請我食西餐喎,我梗係盛袋打扮啦。

盛袋打扮喎,梗係遲到啦,仲遲成大半個鐘,俾佢屌柒 -___-

唔記得間餐廳咩名,但真係好好食,又平,好食既程度係好過晒呢期食親都千幾二千落樓果d。

講返套戲:

From for blog
我係為咗Ewan McGregor入場的。


From for blog
至於Pierce Brosnan,佢老咗,但老得唔有型,唉。


- 波蘭斯基好出名,不過,好似我只係睇過The Pianist。

- 我知套戲拎咗銀熊獎最佳導演殊榮,呢下先驚,驚悶。

- 其實我唔識寫影評,淨係覺得好睇,氣氛好緊張懸疑,唔敢去廁所,怕miss咗劇情。

- 平時覺得Pierce Brosnan唔多識做戲,永遠得1、2號表情,今次完全改觀。

- 點解間唔中就out fo?係專登定點ga?

- 故事講咩?話說專業傳記作者槍手(Ewan McGregor 飾),獲得英國前首相凌艾敦(Pierce Brosnan 飾)聘請做佢自傳既代筆寫手。The Ghost o係整理材料時發現,之前既寫手遇上神秘意外身亡,而凌艾敦又被指控在任首相期間牽涉戰爭罪行。種種線索令佢懷疑呢一切並非意外,未完成既手稿似乎藏住一頁又一頁秘密同陰謀... ...

- 套戲既中文譯名,好趕客。

3 則留言:

  1. 好行。。。。。。。。。。。。
    反而有d驚

    回覆刪除
  2. 間餐廳唔好開名呀~~ 我唔想等位呀!!

    回覆刪除
  3. re 古月狐: 快d去睇啦仲講
    re jerk: 等價交換,下次帶你去我個私竇

    回覆刪除