星期三, 4月 07, 2010

堅強啲呀小玲

每當銀行戶口只餘下三位數,

而整個月流流長,

不知何時等到出糧望見家鄉,

都會用這番話勉勵自己 ——

「不經一番寒徹骨,怎得梅花撲鼻香」

捱得過死不去的話,

月尾又是一條好囡的啦。

每次窮到不知所謂的地步,

就會迸發出小宇宙,

瘋狂祈求有freelance跌下來給我/有人請食飯/從衫袋褲袋搜出一百幾十,

並且成功。

小玲你要堅強啲呀頂住呀唔好死呀,

你俾咗咁多人情出去,

點都要嫁一次收返啲錢返嚟呀~~~~




5 則留言:

  1. 比心機, 你過到呢段日子的, 因為你有香港精神!
    我第一次留言,這次想鼓勵下你, 以為我都捱過類似的日子.
    又: 我喜歡你言文直接, 加油啊~

    回覆刪除
  2. 哈,,,我同你咁似gei..
    不過可以sure一樣野, 人情會回來,
    之後告訴自己,下次唔好再咁不知所謂,
    事實上係一次又一次都係咁..有冇高人可以指點下進步?! =口=

    回覆刪除
  3. fxxk...hv exactly same feeling here...

    回覆刪除
  4. 剩低三位數, 真係好難捱,
    好可憐啊!

    回覆刪除
  5. 我可唔可以話我地係“同病相憐”?
    我每次山窮水盡嘅時候就祈禱自己俾出去嘅人情會有啲“揸拿”,點都轉啲返黎...
    希望呢個月都可以挨過啦
    你都加油!

    回覆刪除