星期三, 4月 14, 2010

不要笑鳩我之夏日小涼伴

真係好想介紹下呢把風扇:

From for blog

唔多好樣的Panasonic風扇一把。

是咁的,話說屋企附近都係食肆同車房,堅嘈,瞓覺要關好全屋既窗再用埋耳塞先瞓到。

之但係,冬天冇問題,夏天會焗死。

唔想成日開冷氣﹐會風濕(係呀我係阿婆),唯有開風扇。

上年本來想買「美的」果把古銅色風扇,好靚ga,不過,嘈,放棄。

最後買左呢把,貪佢靜。

點知,佢有個mode原來好好用。

From for blog

果個Yuragi,叫咩「自然韻律風」(咁上下啦~),絕對有助入睡。

個風時細時大,唔會吹得好行,有時會停下,真係好似natural既風咁,唔會吹足成晚咁行吹到頭痛。

最緊要既係,幾舊水有交易。

我知好鬼柒寫呢d師奶野,但真係好用呀嘛,好過成日開冷氣啦。

11 則留言:

  1. 靚女呀,韻律風呢味嘢有咗好多年啦。
    我都係用Panasonic之嘛。

    回覆刪除
  2. re Mic: eeee..... 都話我柒囉。

    回覆刪除
  3. 好粗口的婆娘,本人陰敬。
    冷氣是抽濕的呀美女婆娘。
    風扇對正來吹好傷身的,最好是以吹撞牆反彈環迴,一來牆身冷卻,溫度便降,形成有一種自然風的效果。
    在日本城有種再小型些少的大陸風扇,百多二百多,OK寧靜,要保靜和耐用便必須買支wD40來吱下油,一定月度嘖一次。

    回覆刪除
  4. 玲姐, 都唔算柒0既.好多人都唔明白果種好眼訓, 但又訓唔著, 起身返工又驚做錯野0既壓力

    回覆刪除
  5. 涼得冷氣多,我都會氣管同手腳唔多舒服。
    wish you have a sweet dream, Elaine.

    回覆刪除
  6. 原來係小凉伴~呵呵呵!廿五六度用風扇就啱個位嚟吹,真係好過用冷氣!不過~用風扇嘅大前提係要心靜自然凉,所以燥底嘅人係爭啲~

    回覆刪除
  7. 我都係鍾意係夏天開風扇多過開冷氣的婆仔,我都好想買過把靜d的風扇, 因為現在用緊既好嘈, 不過妳果把太大啦, 有沒有細d既size呀~

    回覆刪除
  8. re alicia: thx
    re 948: 有座枱size

    回覆刪除
  9. 對聲音既接受係人人不同, 我諗睇妳咁講我睡眠既要求同妳差唔多, 有時d風扇真係震到d螺絲兼摩打煩到想打人, 多謝閣下既好介紹, 講講下原來我都好阿婆feel, 嘻嘻

    係哩, 妳用緊既耳塞有冇咩好介紹!?一般watson's果d買唔買到, 因為對聲音既敏感訓覺係好苦惱, 訓著個有鼻鼾既男人就無言 -_-, thanks

    回覆刪除
  10. 琴日去百x匯睇要成千二銀

    回覆刪除