星期四, 6月 26, 2008

近況

1. 很久沒有笑過

2. 每天吃一餐半

3. 吃減肥藥只剩下半條命

4. 失眠至接近崩潰

5. 咭數觸目驚心除非賣命才能清還

6. 今季在Lane Crawford的支出︰$0

7. 對男人完全失望

8. 珍惜每個交稿的機會

9. 唯一相信的承諾是安眠藥能令我入睡

10. 不知說甚麼好

34 則留言:

  1. 小心!

    不要吃減肥藥. 嚐試睡前3小喝一杯番茄汁, 可以幫助睡眠.

    回覆刪除
  2. 月光小傻豬:

    既來之,則安之.

    有事找彌明傾訴,她是思路極清晰的小妮子:)

    P.S.妳很有氣質,不用full makeup:)

    Daniel.

    回覆刪除
  3. 不如你原諒佢啦
    咁樣自己先可以開心d

    回覆刪除
  4. well.....don't be so down..... need a drink in Napa, California?? 100% Cab.S.

    回覆刪除
  5. 1.看个自己喜欢的喜剧,笑一笑开心下.
    2.把自己的饮食起居调整,三餐一定要均匀
    3.通过运动来瘦身比较好
    4.释放所有的压力
    5.女性也要理财
    6.至少卡数不再增加
    7.希望是自己给的
    8.至少我们可以陪着你的身边
    9.承诺也是自己给的
    0.睡个好觉吧

    回覆刪除
  6. 1. 講個笑話你聽
    2. 果一餐半記得要係分三次...呢個方法好有效
    3. 做運動啦...
    4. 好明顯係減肥藥既副作用
    5. 我建議你剪左張咭佢
    6. 我以前淨係行家品同埋男鞋...因為做過
    7. 你可能識男人太少
    8. = 珍惜每個賺外快既機會
    9. 試下攬住個人訓啦
    10. 盡在不言中

    回覆刪除
  7. 唉! Elaine, you don't say anymore,I
    know you on all hell let loose, but don't don't give up!I will pray for you.你現在的處境我也曾經歷過;even I'm a pop gaud/lun du; The sun will shine, when the dark cloud gone! right?

    回覆刪除
  8. 今季Lane Crawford d貨咁樣, 零支出係正常嘅...而家佢地d貨個target都唔係我地嫁啦...

    回覆刪除
  9. 最近戒安眠藥,點知戒到耳水不平衡。sucks :(

    回覆刪除
  10. 你寫緊我呀 ?

    屍屍

    回覆刪除
  11. 其實唔使寫感多字都得啦。
    一字言之曰:“灰!”
    你如果系都想加多個字就系:“灰爆!”

    回覆刪除
  12. Dont give up^^

    回覆刪除
  13. 玲,

    睇你既情況,長此下去一定會得個憂鬱症,系時間攪個突破。求其搵個男人生番個仔啦。有個仔無佬靠你目標會清晰好多........

    回覆刪除
  14. 或許有一天當你在這種種情況下都可以快樂 -- 那應該會是你要達到的目標。

    好好想想有什麼可以做吧 (不是指職業),you have to create something, make something happen!!!!!

    努力!

    回覆刪除
  15. 哈!!哈哈哈.......好喜歡你的六月金句....哈哈.......好耐無聽過"撚屌"了,哈哈....將來如果你找到條"撚屌"同你結婚,我一定幫你做件超超勁谷胸的corset婚紗給你,一言為定!Btw,係唔係食減肥藥食到depress呀?我都試過呀,唔係太肥就"米"減啦!人地Dita Von Teese周身肉不知幾索......保重啦!

    回覆刪除
  16. 你的近況和我的大致雷同。

    回覆刪除
  17. 那"撚屌的"是不是妳近況嘅Root Cause?

    係,就要做嘢了。

    回覆刪除
  18. 不如你唔好再 take pills, 食返多 d 野. 最緊要個人開心健康, 自然有返笑容, 咁先靚o家!

    你減到身材好正咁又點樣, 就算有男人埋身亦未必是真的喜歡你.

    同埋減肥藥成效亦不及做運動大. 或者你分分鐘o係 gym room 識到靚仔呢.

    回覆刪除
  19. 空姐,我剛剛經歷與你類似的情況..
    我自己的經驗係將另自己唔開心的事抒發出黎,講又好, 寫又好, 總之將所有事原原本本敘述番出黎, 雖然唔會令你開心番, 但至少會舒服好多...

    回覆刪除
  20. 其實呢個世界仲有好多"正"的男人啦

    回覆刪除
  21. 我是那個令no.8發生的人,因為覺得你值得,係咁多。(如果你還記得copybas...)

    回覆刪除
  22. 是的~~
    我也是個男人~~
    而且是一個壞人~
    既然我地男人咁撚屌~~

    不如好好的充實自已!!!

    鐘意食乜就食乜~唔好為其它人減肥!!

    唔好理我地呢D壞男人~~~

    你咁樣~D壞男人會更加心涼~~

    D男人唔鐘意你~系佢地眼光既問題~

    到頭來都系我地呢D撚屌自討沒趣~

    (我基本上每次上來搞事的~)

    回覆刪除
  23. 請多多保重。

    睡得好,吃得飽,心情就會不一樣,比什麽葯都好。

    當然,時間是最最好的葯。雖是老套,但是實話。

    回覆刪除
  24. 你睇下幾多人仲關心你!

    爭氣呀!

    回覆刪除
  25. 宇宙人004號,
    傻仔,你罵佢你就中計喇,
    人地就係要寫d咁嘅嘢,
    製造港男攻擊嘅對象嘛,
    你罵佢,
    佢就大條道理製造港男話題架.


    所以我會祝空姐佢,
    心想事成,青春常註,快樂人生
    好運齊來,大吉大利,財源廣進,
    幸福人生.

    祝最好的都有—靚女elaine.

    回覆刪除
  26. To資深高登人~
    我咁系無鬧佢~而且我是鼓勵易令姐姐~
    因為說真的~
    我覺得自已的人生不可以比人這樣糟蹋~
    有時真的不值得...
    例如減肥~如果為左我呢D毒男評頭品足有乜意思...這樣只會永遠活在人家之下~
    點解唔可以挺起胸膛呢!?
    好似我都系大肥仔一名,好多人話我死肥仔,但系我又無乜所謂,仲好鐘意踢波tim~
    果D扮曬球星以為自已好靚仔,咩又踢我唔贏~對住我射波咩即系比機會我表演~(我守龍門的,但也可以踢前鋒)

    加上毒男呢D野唔系我一個可以製造到出來~講真,現在毒男真的越來越多,我自已也是~我身邊的也是~

    PS:但是也不可以一竹竿打一船人,總會有好男人的~~可能依令姐姐未遇到罷了~

    回覆刪除
  27. ELAINE 的半邊臉!

    http://ladyfirst.hkreporter.com/colum.php?writer_id=41

    回覆刪除
  28. 空姐,是否已將那『撚屌』的攞去堆填了?

    回覆刪除
  29. 「愛情是沒有方法,它要發生自然會發生,勉強無幸福。我們可以做的,也只不過是準備自己,令自己更可愛更值得愛。When you are a better person, you will deserve someone better.」

    已忘記了在甚麼時候將這抄寫下來,

    只覺於混沌之中,

    忽爾來一記當頭棒喝。

    從去年聖誕以來,

    做了很多傻事,

    流了很多眼淚。

    不知道自己哪裡來這樣的勇氣,

    不斷逼迫別人,

    讓別人難受讓自己難過讓彼此難堪。

    下定決心了,

    將時間收回己用,

    多點面對陽光,

    積極去過生命中的每一天。

    工作上該是一個好開始,

    正努力適應。

    未來半年,

    每個美好的星期天下午,

    將用來學習普通話。

    愛情,

    有它獨立的命運,

    不想再苦苦勉強。

    我只想自己變得更好變得更可愛,

    因為我愛我自己。

    I don't know you but I can feel your pain. sigh..

    回覆刪除
  30. LV都俾d "Big Six"用到cheap晒啦~買BV先有個性,至少別人是用皮製~

    回覆刪除
  31. 減肥藥, 可能就是失眠的原因, 起碼是幫凶...
    依家妳食緊邊隻呀?

    回覆刪除
  32. 一個錯誤的結局是由一個錯誤的決定開始。

    回覆刪除