星期一, 6月 09, 2008

周一床上的小玲

我在下午3時37分睡醒。

check過Gmail看過留言,然後想寫一篇日誌。

正在上班的你們,看到我有糧出但不用工作還去旅行,是否很想打人﹖

但其實我很悶。

人人都去了上班,沒上班的在趕功課。

只有我,在想到哪裡吃下午茶餐好。

喂,有沒有人有空到CWB陪我吃下午茶丫﹖

18 則留言:

  1. 今日係公眾假期呀,小姐!

    tea?無任歡迎!

    回覆刪除
  2. but today is public holiday wor

    回覆刪除
  3. 放心

    今天是公眾假期,應該大家都得閒!

    回覆刪除
  4. 你依家先至約,點出來?哈哈!

    回覆刪除
  5. 下午茶餐?

    翠華啦, 豬軟骨超正...

    每次去翠華, 都會睇一次方卓如篇文章(翠華將佢印晌 menu 第一頁)...

    回覆刪除
  6. E baby
    see, you have even forgotten today is public holiday =p
    already ask you to come and assist me with my HW ma =p
    hehehheeeee

    回覆刪除
  7. 頂! 你真係好欠打囉。

    回覆刪除
  8. 去翠華... 我至愛冬蔭功魚片頭米線... 仲有奶油豬... 真係超級好食... 真係好愛翠華

    方卓如的文章... 很多時都是嗒落有味的伴菜~ 尤其一個人時... 邊看.. 邊吃..

    回覆刪除
  9. 月光小傻豬:

    如我所料,so charming of you!:)

    P.S.Lady First係唔係仲有一條link未upload呢~~~~~~?:P

    Daniel.

    回覆刪除
  10. 我都返shift ga,下次平日off一齊tea啦,ok?

    回覆刪除
  11. 好耐無食tea啦, 請預埋我啦!

    回覆刪除
  12. e小姐, 一講食tea群情洶湧, 不如索性去翠華搞blog聚啦

    回覆刪除
  13. 我有,因為我也是個空中少爺,不過我在澳門

    回覆刪除
  14. 我都ok wor...下次去平d...gei 地方可以ma?

    回覆刪除
  15. 在空中生活的人.....哈

    我被吹漲了~~~

    PS:我是來做架兩的~~哈哈

    回覆刪除
  16. 下次食tea請早揚聲

    回覆刪除
  17. Elaine ,原來你有到網上電台做節目
    http://202.67.151.87/hkrmp3/Lady_2008-06-09_1_8b1c.mp3
    應該是你吧.

    回覆刪除
  18. hi~!
    我們的生活習慣很相似~~! ^^

    回覆刪除