星期一, 6月 16, 2008

本周金句

小玲:「你冇溝過人地?交媾過唔係媾丫?﹗﹗」


小玲:「朋友?拍過拖既訓過既就唔係朋友,係舊女友﹗」


小玲:「我介紹朋友俾你識之後先同你講佢係我舊炮友得唔得丫?」


加多句 —— 

「人生在世,無可避免既係,你一定會o係男朋友既電腦,搵到佢個ex既相,仲唔只一張。」



13 則留言:

  1. "媾" 不同 "溝"

    回覆刪除
  2. 我電腦同家中都係唔會搵到舊女友既相,只有啲「朋友以上,戀人未滿」既XD

    將舊戀情既所有野掉左去係幾有快感的,就好似去行街掃貨咁,事後又有少少後悔同失落-0-

    回覆刪除
  3. 如果有個男人冇ex , 仲得人驚.

    回覆刪除
  4. 嘩! 扯火了!
    好機會呀!係時候屈番佢幾十皮嘢彌補妳嘅心靈創傷啦!

    回覆刪除
  5. 男人冇ex有咩咁得人驚呢?

    回覆刪除
  6. ex既相都好正常咋wor~

    回覆刪除
  7. 我反而會好小心...

    每次結束一段關係都會裝過部機...:p

    回覆刪除
  8. 「人生在世,無可避免既係,你一定會o係男朋友既電腦,搵到佢個ex既相,仲唔只一張。」

    bingo!why男人會keep住?i want know

    回覆刪除
  9. 嗯...試過

    睇到男友舊愛幅相時個心係「乸」到痛!

    回覆刪除
  10. 誤打誤撞黎到你既blog~
    相信大家都係同行~
    不過唔知係咪同事喇~

    人生在世,無可避免既係,你一定會o係男朋友既電腦,搵到佢個ex既相,仲唔只一張。

    我尋日又check我男朋友電腦
    睇到佢ex~~~~wife既相
    仲有結婚video

    其實相o個d~都冇咩太難受
    係睇到個video,儀式完成後,佢一句同朋友歡呼咁" yes!!!yes!!" 咁~~心裡面好唔舒服囉~

    回覆刪除
  11. 人生在世,無可避免既係,你一定會o係男朋友既電腦,搵到佢個ex既相,仲唔只一張。

    唔洗電腦..佢銀包內都有= =""雖然我個張係最面,不過,知道左始終唔開心LAW..

    不過,我細佬都係咁,無論佢飛人定人飛佢都會放係銀包=.=""

    究竟點解D男人會咁的..........

    回覆刪除