星期日, 6月 08, 2008

五月蘋果

《幻 海 奇 情》

新 相 識 的 朋 友 聽 到 我 是 空 姐 , 總 會 說 : 「 你 就 好 啦 , 可 以 免 費 旅 行 四 圍 飛 , 一 定 眼 界 大 開 。 」 眼 界 大 開 是 必 然 的 , 而 且 用 不 下 飛 機 , 單 是 一 次 十 小 時 的 航 程 , 已 經 較 幻 海 奇 情 更 離 奇 。

◎ 「 小 姐 , 我 要 睇 香 港 報 紙 。 」 「 你 等 等 丫 , 我 搵 俾 你 。 如 果 有 既, 我 陣 間 拎 俾 你 呀 。 」 「 我 唔 理 , 你 宜 家 去 頭 等 俾 我 。 」 「 太 太 , 我 地 架 機 冇 頭 等 架 。 」
◎ 「 你 幫 我 搬 件 行 李 上 去 呀 。 」 ( 嘩 ! 件 行 李 係 我 頭 胸 腹 加 埋 咁 大 件 ) 「 小 姐 , 唔 好 意 思 呀 , 根 據 公 司 policy , 係 唔 鼓 勵 我 地 幫 乘 客 搬 行 李 , 如 果 太 重 你 搬 唔 起 , 不 如 我 幫 你 將 件 行 李 check in 啦 。 」 「 我 唔 想 check in , 你 幫 我 搬 。 」 「 小 姐 , 咁 你 問 下 其 他 男 乘 客 幫 唔 幫 你 啦 。 」
◎ 「 婆 婆 , 有 炒 蛋 同 炒 麵, 你 想 食 邊 樣 呀 ? 」 「 我 慣 左 早 餐 食 飯 。 」 「 唔 好 意 思 , 呢 餐 真 係 冇 呀 。 」 「 咁 算 啦 , 你 俾 D 糕 點 我 啦 。 」 「 下? 」 第 二 餐 , 「 婆 婆 , 呢 餐 有 飯 呀 。 」 「 我 慣 左 午 餐 食 麵 。 」 「 上 果 餐 就 有 , 杯 麵 你 要 唔 要 ? 」
◎ 「 哦 ‥ ‥ ‥ 先 生 你 唔 食 得 豬 肉 , 咁 等 我 望 望 menu 睇 下 炒 蛋 有 冇 豬 肉 配 料 先 。 」 鄰 座 師 奶 搭 嘴 , 「 煙 肉 即 係 豬 囉, 你 識 唔 識 字 架 ? 」
◎ 「 先 生 要 牛 肉 飯 定 魚 配 薯 仔 呀 ? 」 「 魚 。 」 「 想 飲 D 咩 呢 ? 」 「 酒 。 」 「 紅 酒 、 白 酒 定 係 啤 酒 ? 」 「 我 都 揀 魚 囉 , 你 仲 要 問 ? 」

--------------------------------------------------------
《她 她 她》

三 個 相 識 多 年 的 女 孩 子 , 終 於 有 機 會 她 她 她 旅 行 去 。 當 她 倆 睡 眼 惺 忪 打 著 呵 欠 在 我 的 酒 店 房 門 前 出 現 , 那 感 覺 較 收 到 男 友 送 贈 的 鮮 花 和 鑽 石 , 更 窩 心 。 1995 年 , K 小 姐 和 我 都 是 初 中 生 , 第 一 眼 看 到 這 大 眼 高 鼻 細 嘴 高 瘦 白 嫩 的 女 孩 子 , 嘩 ! 除 了 平 胸 , 可 稱 完 美 了 。 十 多 年 過 去 , 嗯 , 她 依 舊 有 缺 憾 美 。 而 C 小 姐 呢 ? 震 撼 的 一 幕 永 遠 記 得 , K 推 門 進 她 的 房 間 打 招 呼 , 我 驚 見 她 睡 在 堆 滿 從 乾 衣 機 拿 出 來 的 衣 服 的 床 上 , 現 在 , 那 堆 東 西 變 成 了 LV 。

女 孩 子 大 多 臉 皮 薄 小 心 眼 , 如 對 對 方 的 品 味 行 徑 投 以 一 句 : 「 好 醜 」 、 「 好 cheap 」 、 「 好 濫 」 和 「 好 蠢 」 ‥ ‥ ‥ 仍 未 絕 交 的 話 , 應 該 是 一 世 的 朋 友 了 。 遊 過 鐵 塔 塞 納 河 聖 母 院 凡 爾 賽 宮 香 榭 麗 舍 大 道 羅 浮 宮 , 吃 過 Laduree 的 Macaroon 、 PAUL 的 Canele 和 無 數 隻 熱 狗 , 拍 下 許 多 照 片 , 還 生 了 一 口 的 痱 滋 。 我 們 仨 都 幸 運 , 學 生 年 代 的 友 誼 , 沒 有 因 際 遇 不 同 分 道 揚 鑣 , 尚 有 時 間 有 心 情 有 閒 錢 一 起 旅 行 。 甚 至 , 有 能 力 每 人 置 一 隻 Chanel 手 袋 , 為 紀 念 這 次 旅 行 ( 其 實 是 藉 口 ) 。 那 日 黃 昏 , 窩 在 總 店 的 沙 發 上 , 喝 店 員 送 上 的 飲 品 , 等 待 他 們 將 手 袋 包 裝 妥 當 。 K 坐 在 對 面 的 沙 發 , C 就 在 另 一 端 挑 選 手 錶 。 我 不 太 懂 得 去 形 容 , 內 心 很 實 在 又 覺 溫 馨 。 三 十 年 後 , 但 願 我 們 可 以 拿 著 手 袋 說 當 年 , 不 過 C 那 隻 白 色 漆 皮 , 大 抵 已 變 黃 了 。

--------------------------------------------------------
《下 午 茶 餐》

下 午 茶 餐 是 我 的 「 一 日 之 計 在 於 晨 」 , 每 天 睡 醒 後 第 一 口 吃 到 的 美 味 ( 更 正 : 每 天 第 一 口 吃 到 的 其 實 是 減 肥 藥 , 但 它 稱 不 上 美 味 吧 ) 。 上 星 期 在 銅 鑼 灣 某 隱 世 茶 餐 廳 吃 過 例 牌 , 忽 然 好 想 寫 下 茶 餐 的 二 三 事 。

最 常 去 蘭 芳 茶 餐 廳 , 茶 餐 22 元 / 一 個 菠 蘿 油 450 卡 路 里 /High Tea 不 是 茶 餐 / 如 果 地 獄 有 凍 奶 茶 喝 但 天 堂 只 提 供 滾 水 , 我 會 與 所 有 朋 友 在 地 獄 相 遇 / 凍 飲 加 兩 蚊 / 最 愛 的 配 搭 是 牛 油 多 士 + 雪 菜 肉 絲 米 + 火 腿 奄 列 + 熱 檸 茶 / 蛋 撻 是 人 間 救 贖 / 減 肥 時 絕 不 能 吃 西 多 士 / 只 坐 卡 位 / 媽 媽 愛 喝 紅 豆 冰 / 勝 香 園 就 算 茶 餐 時 段 也 超 多 人 / 一 日 一 茶 餐 令 我 胖 了 15 磅 / 雞 全 翼 比 雞 中 翼 好 / 不 吃 茶 餐 的 人 都 很 死 板 / 幼 薯 條 太 沒 誠 意 。

某 大 集 團 快 餐 店 的 茶 餐 , 銅 鑼 灣 分 店 配 上 整 件 西 多 士 , 天 水 圍 分 店 只 得 半 件 , 讓 我 很 困 惑 , 曾 經 想 過 寫 信 查 問 。 又 , 有 次 病 得 半 死 , 一 份 茶 餐 只 吃 了 一 半 , 剛 離 開 座 位 , 回 頭 看 到 一 位 嬸 嬸 在 吃 我 剩 下 的 那 份 茶 餐 , 心 很 酸 。

A 小 姐 的 舊 男 友 總 是 和 她 去 吃 茶 餐 , 情 人 節 亦 如 是 , 怪 不 得 後 來 這 人 對 她 衰 到 不 得 了 ; 一 行 三 人 去 吃 茶 餐 , 有 一 隻 老 鼠 從 B 小 姐 腳 邊 經 過 , 她 嚇 得 面 青 口 唇 白 眼 有 淚 光 , 怪 不 得 她 要 養 貓 ; C 小 姐 從 前 年 少 無 知 , 每 當 男 友 提 議 去 吃 茶 餐 就 黑 口 黑 面 , 怪 不 得 她 現 在 要 寫 關 於 茶 餐 的 500 字 來 贖 罪 。

--------------------------------------------------------
《莫 大 於 肥 死》

收 到 朋 友 的 來 電 , 我 只 「 喂 」 了 一 聲 , 她 就 十 萬 火 急 的 大 叫 : 「 唔 好 食 我 畀 你 隻 減 肥 藥 呀 , 有 禁 藥 成 份 ? ! 」 「 我 有 睇 報 紙 , 到 底 係 橙 色 定 黃 色 隻 呀 ? 」 「 橙 色 呀 , 有 sibutramine? ﹗ 」 噢 ! 很 失 望 。 原 來 連 必 須 有 醫 生 處 方 的 西 藥 成 份 都 上 了 , 怪 不 得 我 吃 了 一 個 月 , 就 減 了 三 磅 … … 咁 大 把 。 既 是 禁 藥 , 還 要 又 貴 又 沒 效 , 的 確 該 回 收 填 海 。

早 前 知 悉 另 一 友 人 憑 減 肥 藥 一 個 月 內 減 去 二 十 磅 !! 更 是 瘦 身 不 瘦 胸 那 種 ! 立 即 仆 到 去 上 網 , 在 網 上 拍 賣 場 買 了 兩 樽 回 來 試 試 。 結 果 半 個 月 下 來 , 輕 了 差 不 多 10 磅 , 以 為 距 離 Agent Provocateur 豹 紋 bikini 的 日 子 不 遠 了 , 卻 開 始 嚴 重 失 眠 。 為 甚 麼 不 可 以 是 口 乾 、 心 跳 加 劇 、 手 震 及 血 壓 上 升 等 等 我 能 忍 受 的 ? 命 中 注 定 , 唯 一 可 穿 上 的 , 是 AP 的 香 水 。 而 友 人 呢 ? 她 除 了 未 神 智 混 亂 外 , 一 切 副 作 用 都 出 現 了 。 如 像 她 在 兩 個 月 內 蒸 發 了 二 十 五 磅 , 我 也 怕 不 過 是 自 己 的 幻 覺 。

與 脂 肪 抗 戰 多 年 , 明 白 戰 友 大 都 怕 肥 多 於 怕 死 , 對 衞 生 署 回 收 減 肥 藥 並 不 在 意 , 但 若 有 報 道 指 服 用 該 藥 會 令 人 消 瘦 二 十 磅 以 上 , 肯 定 戰 友 將 用 盡 手 段 全 數 購 回 。 某 牌 子 減 肥 藥 已 回 收 多 時 , 我 仍 在 各 大 討 論 區 看 到 不 少 人 詢 問 何 處 買 得 到 , 同 時 比 較 第 一 代 還 是 第 二 代 禁 藥 成 份 更 重 更 有 效 。 誰 都 知 道 以 色 侍 人 不 能 長 久 , 然 而 , 色 相 總 是 太 過 誘 人 。

7 則留言:

  1. 《幻海奇情》好搞笑呀!
    我覺得那些吃甚麼肉一定要配甚麼酒的好死板又扮野。

    回覆刪除
  2. 你信唔信有人問:有無庶汁,有無椰青,有無荳奶,我好想講,其實我們還會serve人奶.....

    回覆刪除
  3. 很喜歡你的文章!

    回覆刪除
  4. atnext.com i read that all....pretty good.

    回覆刪除
  5. 你有無睇過CWB洪錫培? 減得好快我都keep到耐, 但, 食完好火爆.

    回覆刪除
  6. 唔好意思 ,打擾你了~我和你一樣 起身第一口就是減肥藥,就算明知如何傷身都景照食... 因為一次的車禍,吃了醫生的藥及打了無數枝針, 最後換來肥了 40磅, 而且絕食後 都非常難減, 你可以大發慈悲 話我知果個一 個 月 內 減 去 二 十 磅 ! 既 減 肥 藥 叫咩名,幾錢同係邊買到嗎? 你的大恩大得, 沒齒難忘!!

    回覆刪除
  7. 請問一個月減20磅的減肥藥在哪處購買?名稱?價錢?因為我是一個暴肥的可憐女人...請打救我...

    回覆刪除