星期日, 10月 01, 2006

男友一百戒條 (修訂版)

1. 你可以同任何16歲以上無血緣關係既女性單獨外出或者傾超過5分鐘電話,不過後果自負。
2. 我‘meet’你既時候你唔准縮。
3. 我會check你既來電顯示,你都可以,睇下到時邊個心虛d。
4. 空姐都係人,佢唔會24小時笑面迎人。
5. 唔好俾我見到你著白襪。
6. 我明白每個人都有過去,你會有舊情人既相呀信呀禮物呀,但係唔好o係我面前飄揚,有咩爛左唔好怪我。
7. 我鍾意收情信,但係好憎見到錯別字。
8. 每日起碼要打三次電話俾我,因為我會掛心。
9. 要俾我知你每日去左邊,我唔係要check你行蹤,因為我想知道你有冇時間o黎接機,幫我拖行李。
10. 我地未必可以一生一世,但希望你同我一齊既時候,每一刻都對我認真。
11. 我鍾意既手袋牌子係Lu Lu Guinness、Kate Spade、Anya Hindmarch同Tod’s,你千祈唔好買Patrick Cox同Westwood俾我。
12. 你心裡面諗d咩,一定要同我講,因為我放工之後唔想用腦。
13. 我去dating同clubbing你叫我玩得開心d既話,我會信以為真,跳到天光飲埋早茶先走。
14. 我鍾意男朋友買禮物俾我。
15. 我希望你會記得一切既大時大節生日同紀念日。你唔記得我會提你,如果你咁都唔在意,我會黑面。
16. 男子以才為貌,但係都要乾乾淨淨。
17. 我唔覺得$3800一對stiletto貴。
18. 我慣性去Lane Crawford買鞋,鞋碼係Italy 36.5。如果你打算買鞋俾我,記得唔好買錯size。
19. 我公司既員工福利係去hei hei同sugar唔駛俾入場費,所以,你唔好去錯地方。
20. 唔准一腳踏兩船(或以上)。
21. 除非d食物好美味,否則我唔想去任何張椅冇椅背既餐廳。
22. 出街一定要拖實我,因為我會蕩失路。
23. 我唔揀飲擇食,所以食咩你話事(法國菜除外),不過,揀甜品既主導權歸我。
24. 如果我遲到,都只係因為我住得太遠同想著靚d見你,所以你唔好鬧我。
25. 你最好唔好有一堆女性朋友同契妹之類既不明物體o係身邊,否則我會大你三十萬用行動證明俾你睇我都有一籮男性朋友同契哥加uncle。
26. 我係一個會講粗口既淑女,你最好忍耐一下。
27. 我用既香水叫 No.4711。
28. 我唔會要你幫我去麥當勞換公仔,但係會叫你幫我去Sogo、Joyce同Lane Crawford買化妝品。
29. 你唔好走去旺中買o個d所謂既純銀/白金俾我,我會皮膚敏感。你有3個選擇:1. Tiffany 2. Georg Jensen 3. Cartier
30. 鑽石同藍寶石,我永遠都唔會嫌多。
31. 我會想你同我一齊揀Lingerie,你唔需要驚訝。
32. 我唔會問你我靚唔靚 (因為我知道我唔靚),你最好諗定第二樣o黎讚我。
33. 我鍾意食Mimosa既cake、Zoe既zoe同1459,仲有Grand Hyatt既紅豆綠茶卷。
34. 我知道你冇可能每秒鐘都掛住我,但係如果你全日都冇諗起我,我會好驚。
35. 如果你著到成個MK Guy咁樣同我出街,我會面青。
36. 如果你郁手打我,我一定會走。
37. 你要留意亦舒既新書幾時出,儘快買俾我。
38. 記得要多d同我既父母social,因為我同佢地關係唔好,靠你去修補。
39. Shopping時可以分道揚鑣,你唔好又要企我隔離又要黑面,但最好記得行去cashier幫我找數。
40. 我好樂意同你行你鍾意既舖頭,你唔需要怕我悶,我會自得其樂。
41. 我既日常飲品係perrier、鮮奶、bailey's同margarita。
42. 唔好批評我既朋友,因為我同佢地共過患難,唔係酒肉朋友。
43. 我承認我係一個膚淺既人,我既日常讀物係《忽然一周》,你唔高興既我會隊本《紅樓夢》俾你睇。
44. 我唔介意你望靚女,介意既係有筍野睇你都唔同我講。
45. 如果你見到我望住本《飲食男女》兩眼發光,你可以留意下係邊間餐廳,唔太貴既就帶我去試下。
46. 我鍾意食魚蛋河,但係如果大時大節紀念日生日時都係食魚蛋河,我會發火。
47. 我喊既時候,你一定要‘乙水’我,因為我只會o係好傷心好傷心既時候先喊。
48. 你打機既時候,我會自己搵野做,唔好叫我坐o係度睇住你打機。時間唔係用o黎咁樣浪費。
49. 你最好有一首只係屬於我既電話鈴聲。
50. 如果你冇開口講,我都為你去改變,代表我真心鍾意你,請你珍惜我。
51. 我好樂意幫你做massage,但係請你唔好當「奉旨」。BTW,之後麻煩你同我做30分鐘massage,因為論工作性質,我先係勞動階級。
52. 買野俾錢既時候,你記得要快我一步拎張credit card出o黎,因為空姐只係一份表面風光既工。
53. 我會間唔時嗌「我好想嫁我好想嫁……」如果你唔打算settle down,記得話我知,我會放生你。
54. 你需要比我更清楚我既電話、DC同電腦既操作。
55. 當你睇波既時候,我會問你「咩係12碼」等低B問題,你唔好嫌我煩,因為我真係有興趣,但從來冇人教過我。
56. 我會希望你將我介紹俾你既朋友識。
57. 放假時我會間唔中留o係屋企休息,你即管出去玩,唔好以為我係貼身膏藥你唔同我出街我就唔出。
58. 我既外型令人以為我放浪形骸,但其實對感情最最認真。如果你係玩玩下既,請你離開。
59. 你先要努力工作,然後盡量抽時間陪我。
60. 你唔需要係有錢仔,但係要有上進心,想出人頭地。
61. 你一定要有自己既理想。
62. 我唔會問你「我今日有咩唔同」,你唔需要每次見我都恐慌性將我由頭到腳scan一次。
63. 我想睇日落。
64. 我有寫blog既習慣,如果你發現o個篇係講你既,你最好俾d反應我。
65. 我知道我好任性,我改緊架啦,唔好催我。
66. 你要做我既人肉地圖。
67. 我M之前一個星期會情緒暴躁,你要小心d。
68. 我發脾氣cut你線,你唔好即時又打電話俾我,send SMS得架啦。
69. 唔可以check我既MSN同SMS,就算你check,都唔會搵到任何蛛絲馬跡。
70. 你每識多一個女性朋友,我就會去識多一個男性朋友、男性cockpit crew、男性cabin crew同男性pax。
71. 你煮飯俾我食,就算只係一碗餐蛋麵,我都會開心過食Rougie鵝肝。
72. 我同你講野既時候自不然會嗲聲嗲氣,我都冇辦法架。
73. 我好有興趣知你既戀愛史,最好由頭到尾同我講一次。
74. 我on diet乃因為維持身型苗條係我既工作需要,唔好怪我揀飲擇食。
75. 如果有一日,我地分左手,我都希望可以繼續做朋友。
76. 作為一個冇返part time,冇讀書,冇仔女老公要湊,一個月起碼放15日假既空姐,生活頹廢係好正常既。
77. 我最憎人唔信我。
78. 如果你愛我,你唔會捨得要我傷心。
79. 我鍾意既運動係shopping同clubbing。
80. 一個男人對女人最大既尊重係向佢求婚,其次係帶佢返去同父母食飯。
81. 男朋友既功用係對女朋友好,女朋友既功用係對男朋友好。
82. 我用慣Roger & Gallet既shower cream同body lotion,麻煩你每兩個月去幫我買一次。
83. 好多事係因為我真係唔識同唔o係香港所以搵你做,而唔係我懶。
84. 我希望你間唔中都會俾比d小驚喜我,係「小驚喜」,唔係「大驚喜」。
85. 你講過,而我又應承過既,我一定會做。
86. 唔好熄電話,萬一半夜我要去睇醫生我會想你陪我。
87. 我最鍾意既花係peony,最鍾意既顏色係紅色。
88. 我覺得買花好貴,不過間唔中收下又會幾開心。
89. 每次出街請你俾30分鐘我去行書店。
90. 如果你見我個樣冇乜表情,唔係我唔緊張你,而係飛完十幾個鐘,真係好疲累。
91. 如果有人追你,記得同我講,俾d時間我做定兩手準備。
92. 好遺憾我冇機會細細個就識得你,所以宜家請你俾多d時間我,俾機會我去了解你。
93. 我既工作或者比唔上你既重要,但我都希望你會尊重我既工作。
94. 你唔開心既時候我會靜靜行開俾時間空間你冷靜,但過後我會想你打返個電話俾我,因為我關心你。
95. 著得sexy係有兩個原因:1. 我覺得靚 2. 唔係個個女人都有本錢著得sexy。
96. 我知你對我用咩化妝品冇興趣,不過問下咩顏色好都得掛。
97. 你要記得間中同我講「I love you」,否則我會以為你唔再愛我。
98. 從來冇男人要我食飯俾錢,如果你覺得男女朋友食飯要AA制,你可以去死。
99. 我最重視既節日係生日。
100. 唔好話我奢侈,我一向自己搵自己駛兼俾足家用。如果你了解我既過去,應該明白我已經控制得好好。

16 則留言:

  1. 好有趣!

    Elaine, 我越黎越欣賞你喎!

    介唔介意我問: 你11月幾多號生日?

    回覆刪除
  2. 收到! 你有冇 P.O. Box?

    回覆刪除
  3. 好鐘意呢篇文章, 久唔久又要番黎睇多次。

    回覆刪除
  4. haha d戒條好孰口孰面....

    好似某人要求過我做....

    回覆刪除
  5. 雖然無可能,但如果身份掉轉,你會對一個這樣的女朋友有什麼感覺??

    回覆刪除
  6. 難以相信一個會讀紅樓夢的女子
    竟然會如此materialistic

    世上你選人
    人也選你呢

    回覆刪除
  7. 5:25 子午線 及 6:06 兩位兄台:

    在你們閱讀互聯網世界上的資訊時(尤其是 私人性質的blog),可否保持少許幽默感?

    世界咁大,互聯網又咁廣闊,唔鍾意既咪轉台 law!

    對一位寫得出《男友一百戒條》咁創意澎湃既年輕空姐,唔駛咁下流卦?

    回覆刪除
  8. Elaine: 你呢篇 "100戒" 既威力真厲害。

    那些不知"幽默" 和 "情趣" 為何事的人閱後一一自動獻身!

    話時話, 冇幾多讀者/打工仔會為我寫果篇"打工仔50戒"而大動肝火的? 真係同人唔同命咯!

    延伸閱讀:

    1. 員工五十戒http://charcoal4.blogspot.com/2006/10/50.html

    2. What is Satire?
    林語堂對中西文化交流作出的貢獻之一乃係把Humour 翻譯做"幽默"。 但是一直以來卻沒有甚麼大師向中國人介紹西方的 "Satire"。

    陶傑間中會向香港讀者演示何謂 Satire, 但一樣換來類似子午線一類讀者的謾罵、歇斯底里、發神經。

    所以, 在中國人社會, 都係正正經經好d。 再多幾個呢d 幽默絕緣體, 呢個世界只會更多戾氣! 小弟寫 blog 睇怕都要開始收歛下。

    http://en.wikipedia.org/wiki/Satire

    回覆刪除
  9. to 渣古

    我不相信世上一切都可以幽默之名為逸詞

    或許是幽默
    也或許是freudian 的unconsciousness at work

    也或許
    這鬧哄哄的騷動
    是作者幽了我們一默

    誰知道呢

    回覆刪除
  10. 過濾?戒條?面??九唔搭八?掩飾之後,發覺Elaine?一個深情女子,重好傳統?隻添。

    回覆刪除
  11. Hihi!
    0華!勁!看完後絕不想當妳的男友。
    一百條!一百條喎!叫我背都背幾年啦!何況要做足!殺了我吧!
    不過當中部份內容都是男友應做的,有益有益!
    不過我已決定單身上路,有益之言,無福消受。

    回覆刪除
  12. 有D都唔係跟原著本書
    都唔知男人會唔會做到一半?
    不過都幾幽默呀?

    唔知會唔會有女友一百戒?

    回覆刪除
  13. i honestly think i can do or have been doing most of them

    回覆刪除
  14. i honestly think i can do or have been doing most of them

    回覆刪除
  15. 樓主應該未結婚未有男朋友。

    回覆刪除
  16. 路過

    關係,只貴乎互相尊重、信任、坦誠
    真正的愛是會自然流露,不用甚麼戒條也會順理成章地盡心盡力地對他/她好
    太過執著規律、要求,反而喪失了男女感情最可愛的地方

    如果你現在覺得這些戒條很重要,也許是你未遇到真的相愛

    一對「老夫老妻」上

    回覆刪除