星期日, 10月 22, 2006

留言

我所寫的《男友一百戒條》 (修訂版),

有人留下這樣的兩個留言:

我屌你老母啦
你咁既樣配有一百條戒條?
食屎食到你傻撚左定啦
by 子午線
http://hkweb.no-ip.com/p_forum/viewthread.php?tid=12547
____________________________________

hey bitch, are u sick? 100 rules for your man? come here and lick me ass!!!!
____________________________________

我在我的行李篋,

說出自己的想法。

誰人看得不高興,

可以即時轉到其他人的blog上去溜躂,

為甚麼要出言這樣侮辱我呢?

你們就算有多不滿,

我仍是有我的追求者,

我自有珍惜我的朋友家人愛人以至blog上網友。

《紅樓夢》內有這樣的一句話 ──

「姨娘,你也太肯生氣了。」

11 則留言:

  1. 哈哈,出?支持下Elaine!!我之前看你的100??得很有意思拉,?些?聊的人不用理?了。

    回覆刪除
  2. Elaine:

    不用理會那些人的留言。就係咁簡單。

    渣估

    回覆刪除
  3. Oh by the way, 你幅sexy相, 好惹人暇思呢!

    回覆刪除
  4. 吾好理佢地啦=)支持

    回覆刪除
  5. 網民甲3:12 上午

    港男當道沒有辦法, 太受不起文字上的刺激。

    其實世界又離不開供與求兩個字
    有料者吊高黎賣要每星期收一個LV一樣有人要; 無料者半賣半送一樣要孤獨終老。

    網上世界其實不用那麼認真, 就算寫下追求我必送的100件禮物, 又不代表現反映了現實, 正如newsgroup日日話邊個係豬扒既, 不見得自己女朋友有人地既十分之一, 但為了網上依o的虛擬野而大動肝火既人, 現實中既生活應該都係好唔如意。

    回覆刪除
  6. 個d人太睇唔開啦,無謂同依種人一般見識.

    回覆刪除
  7. 忘記那些白痴吧!

    回覆刪除
  8. HEY! 都係唔講啦, 你知我對你點ga....

    回覆刪除
  9. 唔駛理呢d人
    你個blog出名
    佢地先會黎睇

    建議你reset過個blog
    所有 comment 都先俾你過目先張貼
    呢d人見自己寫乜都post唔出
    就會冇癮收檔喇

    by路人甲

    回覆刪除
  10. 不是你的問題, 只是他們不懂浪漫

    回覆刪除
  11. 我只是路過,看過你的blog,不錯。
    不難看出有人針對你的一百條戒條。
    總有一批男人要表現大田男人,但他們偏偏愛表態,不愛行動。
    對於這種紙老虎式的恐嚇,不用害怕,因為言詞間,到發言者本身,皆無任何殺傷力。

    反而,你用filter除去該等言論就會有虧之嫌。

    回覆刪除