星期日, 5月 18, 2003

11人剛好是一隊足球隊…… (冇錯字版)

基本排陣如下: (已修改的字用括號標明) Cathy、Eva Alan、Sarah、Pong、Kwan、Heidi Bryan、Goodson、Esther Elaine

Cathy:(咁)死巴渣,又鍾意(踢)人﹝(著)鞋踢人?!﹞ ,唔(搵)佢執死雞點得。仲有,頭鎚好ar,no,面鎚好d,haha,妳令我想起樑仔。

Eva:一句講哂,柱(躉)式中鋒﹝sorry唔曉打﹞,夠高大,必要時可以色誘人地個龍。﹝(揭)高件衫ar、裙ar……but大(脾)小腿請收埋……﹞

Alan:睇死佢左手實係左腳,又跑得夠快,左翼鋒,話時話,正一死左仔!

Sarah:中場大腦唔易做,就Sarah姐la,又可以拍住阿Pong。

Pong:﹝嚴肅地講﹞佢係難得曉踢波既隊員﹝你話死唔死ar……11人得1個曉踢﹞,加上係佢意願,所以就留個施丹位俾佢la。

Kwan:記住,靠技術不是速度取勝,ok,next…….

Heidi:sorry,我(咁)寫好賤格……but sick note﹝病假紙﹞安達頓係踢lee個位,天才通常都係多病ka la……sorry……

重災區係後防,人地巴西仔牙擦擦話:「後防輸幾多,前鋒入番哂。」我地就大劑lor 「前鋒入唔到,後防輸到褲都冇。」好,睇排陣,三大跌(鐵)衛加肛(死,又講衰野……係鋼) 門。

Esther:正如其本人一樣,可靠,實幹型,唯一可信賴的後防。

Bryan 同Goodson lee兩條茂李死都要爭做清道(夫),最後Goodson爭贏,原因係Bryan發現左後衛有著數d,原因如下:
1. 誤以為自己會好似世界最佳左後衛馬甸尼(咁)靚仔﹝嘔……………﹞
2. Bryan 話:「作為一個太近條處﹝sorry柱﹞既男性運動員唔係一件(咁)光榮既事,好仔,清道(夫)lee個位你踢la。」
3. 冇,純粹為左逃避鋼門Elaine既「魔爪」。
4. Bryan左眼近視冇咁深,踢左後衛方便睇左看台的靚女。(好似七人欖球邀請賽就正lor)

最後,龍門 ── ELAINE 好多原因支持:
1. 環顧全個球場,只有呢個位可以名正言順戴黑超。(正如其他龍,戴帽遮太陽,方便接高空波。)maybe,戴維斯防守工場個位都岩佢。
2. 全隊足球隊﹝national team particularly﹞只有龍會有兩個正式後備,你知la,阿Elaine慣左美國時間,遲番357個鐘算d咩ar……冇番兩個正式後備點得ar, 如果佢踢施丹位,又(咁)岩睇緊Wall Street Journal而不是蘋果,(咁)就唔知(搵)咩人代替lor。﹝口痕友話:彭丹lor,一樣(咁)好波。]
3,4,5,6………………… ar …………﹝默哀,執筆人已遭毒手,屍體上有明顯指甲痕]

好老實講,lee隊dream team﹝um……中文譯做發夢or夢遺la﹞對住油麻地3歲爬行足球代表隊或深水?70歲以上道友隊都未必有得和…………………

漏左少少野,如果個別球員對自己位置不滿,歡迎投訴,反正受薪Fans﹝Juno 教落既﹞、執波仔、茶水阿嬸個位冇人認投。

沒有留言:

發佈留言