星期三, 12月 30, 2009

Lady First 專欄(70)- 今年聖誕

今年嘅聖誕,你係點過嘅呢?

同朋友開house party,玩到整跌晒人哋棵聖誕樹上面嘅裝飾?

同情人二人世界煮飯仔整聖誕大餐?

去咗蒲,轉場又轉場,希望會遇上一個令你心動嘅人,下年有得收佢送俾你嘅聖誕禮物?

定係你同我一樣,預備好所有嘢,但最後邊度都冇去,坐喺屋企睇咗成晚電視,之後著到爛身爛世咁落街,食咗同聖誕完全無關嘅一餐?

平安夜,我食咗一碗$6嘅白粥。

呢個故事同所有故事一樣,俾咗一啲教訓我,就係——「期望越大,失望越大」。

其實,有好幾年嘅聖誕,都冇喺香港過啦。

記得舊年嘅聖誕,我喺歐洲。

天氣好凍,又冇朋友喺嗰邊,連附近嘅餐廳都冇開。

唯有匿喺酒店房度,對住個杯麵講Merry X’mas。

今年,難得有機會喺香港,衫褲鞋襪都買好晒,點知竟然喺屋企過咗一個冇聖誕嘅聖誕。

順利成章,買落嘅嘢就過渡去農曆新年。

可能,我條命係咁㗎啦,總係冇得過一個開心嘅聖誕。

無論身邊有冇人,最終都係無聲無息咁過。

嚟緊嘅除夕夜,我又要返工啦。

如果,嗰晚你喺飛機上,有位空姐派餐俾你嘅時候,同你講Happy New Year,你對佢笑一笑啦。

因為,佢原本係好想留喺香港倒數㗎。

4 則留言:

  1. 唯有匿喺酒店房度,對住個杯麵講Merry X’mas。

    ________

    都唔夠對住個48寸肚腩講聖誕快樂咁恐怖。

    祝 新年多吉,事事順滑。

    回覆刪除
  2. so can I spend this coming Christmas with ya?!

    回覆刪除
  3. 我好鍾意elaine妳既直接。好多女仔表面風光,其實內心好寂寞。好似識好多好條件既男人,但無個係好的;好似好多人約,但餐餐都係無花果。大時大節都無咩特別了... 遲來的新年快樂!

    回覆刪除