星期三, 11月 25, 2009

My Dream Date with 空姐Elaine

之前說過會嘗試Lunch Dating,一言既出,駟馬難追,這個contest正經開始了~

如果你有興趣的詬,請submit online form,Lunch Actually的同事會與你聯絡。

被選中的男士將於一月份的某天和我一起用餐,溫馨提示:放心放心,午餐費用由Lunch Actually支付,不用擔心我的胃像黑洞 :)

請你們做個好心,找一個半個捨身成仁apply吧,沒有的話,恐怕以後香港所有配對公司會blacklist我... ...

http://www.lunchactually.com/dreamdate/



截止日期為2009年12月31日。

23 則留言:

  1. 點會blacklist你呢? 你join左佢地配對公司,搵唔搵到錢未知,但以達到宣傳廣告之效.....

    回覆刪除
  2. 唉,可惜我唔係 Successful & Single
    門都沒有

    來月E君回港求偶時
    打邊爐聚聚慰其寂聊
    如何?

    回覆刪除
  3. 多D有錢又有型嘅靚仔約你bor!

    回覆刪除
  4. 最衰我係女人. 我都想約你食飯:d

    回覆刪除
  5. 最衰我係女人, 我都想約你食飯!:d

    回覆刪除
  6. 填form 果陣有冇promotion code可以打尖呀, 送多個甜品呀等等?~

    回覆刪除
  7. 同你 speed dating 條隊應該唔會太長, d 男人大約由灣仔排到柴灣咁上緊喇... :)

    回覆刪除
  8. 與既美麗又高貴風趣的空姐Elaine ...

    haha...形容得好好;)

    回覆刪除
  9. 支持玲姐!
    要upload相?係玲姐定間公司揀對象架?
    可惜我吾成功又吾靚仔.......我只係蛋散甲

    回覆刪除
  10. hope i could be the one to have lunch with you..

    回覆刪除
  11. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  12. I would like to have lunch with you too...if i were a man.

    回覆刪除
  13. 我同妳食飯都要經過佢地黎約妳?!
    唔係下化?!

    回覆刪除
  14. 有人對相睇會有負面印象。
    其實相睇處理得好,只是增加認識人的機會,這認識可能比平常遇上還要好,
    因為一些資料已知,不用慢慢認識好遲才知,
    成功機會比日常識人大了;
    而且雙方準備了拿出最佳狀態來表現出自己,容易點找人;裝假的,以後一兩個月就原形畢露啦,根本不用怕,
    已平時人難成功,就因為無機會表現和溝通,雙睇/相睇補了不足。

    擔心被騙嗎?
    成人了,以後清醒了解感受分析囉,
    來去自由吧。

    一次不成,可以第二次,錢是貴,
    用得其所就是。

    一提,網友中來往,找出適合的來進深發展,很好,不用錢,香港人就是保守。

    dreaming

    回覆刪除
  15. 最多咁,就呢個 Case 去約妳的話,妳試下 deadline 之前公布有冇人排隊,去到 12 月 31 號冇的話,我就捨身成仁申請,保證幫妳包底,說到做到! XD

    (如有,就梗係恭喜啦)

    回覆刪除
  16. damn i at SF....so hard to be...but anyway good luck gal.
    bobo170

    回覆刪除
  17. Even if I AM NOT A MAN AT ALL, still want to have lunch to you ...

    a glass of red wine

    回覆刪除
  18. 我覺得都係lunch actually既marketing strategy, 搵到elaine咁好條件既女仔,先有好條件既男仔認識同信得過lunch actually既quality。

    好多人唔係介意speed date,只係對間公無信心,點知你果d係咩會員。對於elaine同呢份幸運男士而言,唔使錢識多個朋友有咩所謂。但要俾一大筆錢的話,值唔值,搏唔搏得過就見仁見智了。

    回覆刪除
  19. 收到電話,約明日上去見面。

    回覆刪除
  20. 收到電話,約明日上去見面。

    回覆刪除
  21. 昨日(星期六)去呢間公司面談留資料,過程愉快!希望有幸係一月收到聯絡同 elaine 食免費午餐。我不是有錢又有型嘅靚仔,係一個有趣同照顧人嘅肥仔。

    回覆刪除
  22. 最衰我無條件,
    如果唔係一定報名。
    祝妳馬到功成!

    回覆刪除