星期一, 11月 09, 2009

Lady First 專欄(65)- 女孩像我

十一月,係我嘅生日月。

係吖,又大一歲啦… … 就嚟 (28號先真正又大一歲呀,俾我後生多幾日先啦)。

呢一年,變化真係好大好大。

你可以話,每年嘅變化都好多好大㗎啦,相戀變失戀,小六升中一,十條白頭髮增長至三十條。

但呢啲變化,我哋往往係被動嘅一個,從來無刻意求變,聽天由命,好嘅就感恩囉,壞嘅就逆來順受。

但係,呢一年,我主動咁去改變咗一啲多年嚟習以為常嘅嘢,我改變咗自己嘅性格。

本來,我過緊相對比較安穩嘅生活,性格亦偏向穩陣派。

一年前,我選擇咗過收入不穩定,大上大落嘅生活,而性格亦變得越嚟越情緒化同飄忽。

呢兩種性格,一定唔係咩好嘢嚟,但我反而過得好開心,好似寄居蟹終於搵到一個啱佢嘅殼咁。

情緒化、飄忽、惡死、硬頸、論盡、唔識煮飯做家務、唔易相處、自我中心、無理財觀念、需要大量私人空間、唔浪漫、無情趣等等等等等等。

換而言之,變成咗一個唔討好嘅女仔。

日復一日,我距離好女仔/好女友/好太太嘅一般社會大眾standard越嚟越遠,身邊嘅朋友終於開始為我要成為老姑婆而擔心。

女孩像我,點會有人要呢?但我又真係幾enjoy呢種生活,幾鍾意呢個自己,唔會改㗎啦。








雖然,有時都係會… … 唉。

5 則留言:

  1. 自己鍾意未得!e 家呢個世代結婚都唔適合有BB。那麼結婚為甚麼呢?有個伴就可以。
    我有個friend係屬於恐龍類,估不到搵到另一條恐龍。
    你會遇上另一半的。
    e 家開心快活吧!
    成日覺得 elaine 唔係禁開心,好多心事。放低 D 包袱,eg. 屋企,工作地方,以前成長等唔開心嘅人同事件。

    回覆刪除
  2. Elaine~ 我撐你~~~~~

    回覆刪除
  3. 冇咩必要改變自己.

    可能結婚只係double辛苦自己, 男人不會做家務, 不會湊仔(玩吓就得)是必然的. 經濟不好男人都搵不了多少錢, 你老左佢可能找個大陸二奶, 三奶...咁為咩如此辛苦自己呢?

    回覆刪除
  4. 了解自己比做standard重要100倍。做到standard但無發掘甚麼價值對自己重要的人,不過係樣版。

    難得可以做到一個自己鐘意的自己。Best of luck!

    回覆刪除
  5. You to me is wonderful, marvelous, extraordinary person !

    回覆刪除