星期日, 11月 01, 2009

Lady First 專欄(63)- 後悔

點解,上帝創造人嘅時候,要創造埋七情六慾俾我哋呢?又或者,點解唔創造一個只識開心快樂,唔識傷心失望嘅人類出嚟呢?

如果係咁,個世界會唔會變得比宜家美好?我哋嘅日子又會唔會比宜家過得更好?

喺咁多種情緒裡面,我最唔鍾意嘅一種就係 —— 「後悔」。

後悔嗰種感覺真係好差,就好似企喺餅櫃前面心大心細,本來想食New York Cheese Cake,但係Blueberry Cheese Cake個樣又好靚咁,結果,你將胃裡面呢個甜品嘅quota留咗俾後者。

點知,啲藍莓好酸,而你係最憎食酸嘢嘅,心裡面諗:「哎呀﹗早知就唔好揀來揀去,要返New York Cheese Cake咪好囉」。

係囉,有早知,冇乞衣。

個心又唔忿氣,又忟憎,又嬲自己,但係,已經好難返轉頭,唔通拎件食過兩啖嘅蛋糕返去餅店退貨?

你同自己講:「下一次,下一次我唔會再三心兩意,一定會揀返佢」。

但係,呢次,你揀咗Blueberry Cheese Cake嘅錯,係入咗血肉裡面,成為身體嘅一部分,搣唔甩啦。

況且,唔係每樣嘢都有下一次。







我好鍾意食一間叫Glace嘅餅店嘅蛋糕,但佢已經執咗好幾年。

7 則留言:

  1. 後悔唔系七情六慾。後悔系貪得無厭。乞兒。

    當全世界只得cheese cake 既時候你會話典解上帝唔做d shit ,可以無咁悶!

    回覆刪除
  2. 幸福唔係必然。

    回覆刪除
  3. 幸福唔係必然。

    回覆刪除
  4. 做人可以這般空虛嗎?

    回覆刪除
  5. Elaine, 送給你的一哥豬扒飯. 你亦無需回禮了.

    http://vertrider.spaces.live.com/blog/cns!55117885FF24967F!827.entry

    回覆刪除
  6. 例子呢...係trivial 左少少
    不過我也很討厭後悔的感覺
    後悔工作時神不守舍
    後悔浪費時間
    後悔沒有更盡力把她留在身邊...

    New York Cheese Cake 呢,下一轉係可以再食過既.

    回覆刪除
  7. 欲望越多的人就過得越不開心

    回覆刪除