星期五, 5月 29, 2009

一周大事

- 流感整月,久咳未癒,每日由凌晨四時喪咳到早上八時

- 中醫說我氣虛

- 甚麼六君子湯、生薑+熟薑的中藥喝過很多

- 復加川貝燉鷓鴣、胡椒豬骨湯一大堆

- 病況依然

- 最後,在幾shot johnny walker後不藥而癒

- 真是賤命一條

- 26號出糧,今日是29號

- 在寫cheque交家用交租交咭數交保險費後開始手震

- 因為戶口只餘下$1065

- 但明天還有$1000月供基金要付

- 那即是說... ... 戶口將剩下$65﹗﹗﹗﹗﹗﹗

- $65如何渡過一個月?


20 則留言:

  1. 正,我每次一睇呢個月得番$xx元果陣,我都好鍾意架,大仙...哈哈...

    古月不死狐

    回覆刪除
  2. Sounds frustrating, unhealthy at all. You are too young to consider getting broke. Not easy but it's time to review your commitments and budget.

    回覆刪除
  3. do you think those insurance payment and fund instalments are absolutely necessary?

    回覆刪除
  4. hahaa...u so sweet...i got pay tomorrow...need help...bobo170

    回覆刪除
  5. 唔食川貝燉鷓鴣,起碼可以夠錢頂多三餐。藺埋d骨,湯渣拆肉加d豉油糖炒埋又當一碟,仲有食物銀行可以力罐頭即食麵,或者on duty 既時候質多幾個飛機餐…香港無餓死人既。

    回覆刪除
  6. 如果係熱咳, 咩六君子湯、生薑+熟薑的中藥, 川貝燉鷓鴣, 胡椒豬骨湯都係唔對症...

    回覆刪除
  7. 你成日都寫冇錢架啦, 久不久又黎一篇, 你未又係生存到現在! 你咁多秘撈, 好快又有錢啦!

    回覆刪除
  8. 仲有咭碌唔使怕!!

    回覆刪除
  9. 每个月都要碌卡渡日? 太惨.只会泥足深陷.

    回覆刪除
  10. 妳講笑乍…巧擔心妳喎…

    回覆刪除
  11. 仲有稿費呢???

    回覆刪除
  12. 對換左allowance d錢咪得law!

    回覆刪除
  13. Elaine 要唔要照顧?逢星期一同星期五幫你啦!我mark 呢兩曰。

    回覆刪除
  14. 古月狐: 去死啦你~~~

    讀食: 呢份糧最多ga la >.<

    悟樂の空間: 謝謝.

    Dirk: 我既commitment係家用有加冇減

    1120: 萬一我早死過阿爸阿媽, 佢地要用錢的

    bobo: 我地都要搵part time...

    精工大師: 好掛住你丫~

    130: 我係氣虛寒咳 -__-

    307: 係呀... 我成日都冇錢架啦, 哀.

    409: 我唔鍾意用credit card的.

    小瓶子: 交咭數不等於有過碌卡.

    632: 放心放心.

    145: 稿費未收到.

    446: allowance用晒啦。

    928: 照顧我d咩先?

    回覆刪除
  15. 睇情況,妹子妳一係購物狂,一係保險買得超過正常能力負擔。

    回覆刪除
  16. 928: 照顧我d咩先?

    照顧你平日生活的支出。搭車,食飯la 。

    回覆刪除
  17. ok LA $65 Cash in hand every month~

    Super Money Saving Scheme!!!!!
    1.live with ur octopus , eat and shop at 7-11, Mcdonald, Wellcome,

    2.in HK u can work By MTR KCR/BUS/ ferry,without coins

    3.use Tester for each facial and skin treament

    4.outing only if a man hang u out~

    correct me if it doesn't work

    回覆刪除
  18. $65...禁到出黎咩??

    回覆刪除