星期三, 2月 25, 2009

是日金句090224

A:「你既寫作風格可以用兩隻字形容。」

B:「係咩呀?」

A:「頹廢。」

B:「... ... 」

********************************

A:「唔好咁灰啦。」

B:「真係好攰,仲好灰,灰過灰燼。」

A:「你仲要去蒲做資料搜集ga。」

B:「蒲到骨枯。」


7 則留言:

  1. 既然咁鍾意玩爛GAG喇,睇怕,你都接唔到落去架啦...?!!??!

    由它吧!

    古月不死狐

    回覆刪除
  2. 月光小傻豬:

    等我黎個唔知訂嘅過句爛GAG過妳先......

    好嘢唔使問點解,全世界都有得賣:P

    而有另一句已經接近4級,我唔敢公開講噃:P

    Daniel.

    回覆刪除
  3. why so 灰 ar......how's ur cpp??? everythings do alright???
    bobo170

    回覆刪除
  4. 觀乎出書及節目,前後的文風內容等,不得不講一句是否負擔太多靈感淘空,味道淡了不少;趺左volt啊!!

    回覆刪除
  5. 咩意見都要包容架,知唔知呀,易拎大仙...

    hahahaha

    古月不死胡

    回覆刪除
  6. Hello !! Elaine ..我買左你本book !!我係一個女仔!!好Like play ..clubbing ..But 我的朋友都不愛...好想同你做朋友...其實可以嗎?
    好欣賞你!!

    回覆刪除
  7. 走入書店見到幾本空姐寫書,唯獨是你呢本吸引我繼續睇落去兼且負出五十八大元擁有它。講了一聲“唔洗袋,唔該”直闖入麻乜叉房餐廳,即揭開「地獄六星期」,睇到呢句「...行路要有美態總之要elegant,現實中我們不過像elephant。」哈哈哈!笑到連個waiter都走埋我睇緊乜野書咁好笑。Elaine,加油呀!

    Tami Cool

    回覆刪除