星期二, 7月 01, 2008

六月蘋果

《LuLu 與 我》


LuLu Guinness 是 一 個 不 能 說 的 秘 密 。 好 的 , 說 出 來 也 不 緊 要 。 反 正 身 邊 認 識 的 人 , 除 了 我 , 都 不 會 花 錢 買 這 牌 子 的 手 袋 。 無 數 次 被 朋 友 嘲 笑 , 那 樣 的 價 錢 , 補 點 錢 買 LV 不 好 ? 一 隻 LV , 用 上 三 五 七 年 都 不 走 樣 ; 一 隻 LuLu , 一 季 過 後 已 經 不 成 樣 子 。 但 那 樣 俏 皮 的 設 計 , 看 著 都 會 笑 。 到 了 下 季 , 又 捧 一 隻 回 家 。 不 止 一 次 , 拿 著 LuLu 手 袋 在 街 上 遊 蕩 , 遇 上 同 道 中 人 , 總 會 相 視 而 笑 。
 

LuLu 與 我 的 友 誼 , 始 於 2000 年 , 中 環 Lane Crawford 舊 店 , 我 在 那 裡 兼 職 。 茫 茫 袋 山 鞋 海 , 在 鞋 架 上 有 一 隻 綠 色 小 花 瓶 , 插 著 小 束 紫 蘿 蘭 , 走 近 一 看 , 是 個 手 袋 ! 終 於 知 道 甚 麼 是 巧 奪 天 工 。 價 錢 好 像 $5,800 , 對 那 時 的 我 來 說 , 是 天 文 數 字 , 每 次 上 班 看 呀 看 , 像 在 欣 賞 藝 術 品 。 遺 憾 的 是 , 她 沒 有 遇 上 惜 花 者 , 到 了 final sale , 還 是 賣 不 出 去 。 數 年 後 的 我 , 在 網 上 拍 賣 場 和 二 手 商 店 兜 了 無 數 個 圈 , 始 終 找 不 回 她 , 如 今 香 港 也 沒 有 LuLu 了 。
 

第 一 隻 LuLu , 是 舊 男 友 在 網 上 拍 賣 場 買 來 送 給 我 的 。 以 後 , 其 他 人 送 贈 的 , 自 己 買 下 的 , 有 很 多 很 多 , 而 心 中 依 然 牽 記 那 束 紫 蘿 蘭 。 我 認 識 的 男 人 , 有 些 很 討 厭 LV , 卻 從 沒 一 個 討 厭 LG 。 他 們 甚 至 不 怕 無 聊 幫 我 上 網 bid 手 袋 , 不 過 認 為 相 對 其 他 牌 子 , LuLu 的 手 袋 才 算 漂 亮 有 趣 。 如 果 有 紫 蘿 蘭 的 消 息 , 可 以 告 訴 我 嗎 ? 我 很 掛 念 她 。

===================================================

《打   機》


可 曾 與 熱 愛 玩 遊 戲 機 的 男 人 談 戀 愛 ? 沒 有 ? 你 太 幸 福 了 , 可 以 為 我 默 哀 嗎 ? 每 次 看 到 男 伴 打 機 我 都 會 即 死 的 , 而 明 顯 , 已 經 死 了 十 次 。 根 據 三 世 書 , 我 與 PS3 、 NDS 、 XBox360 、 PSP 及 Wii 等 等 是 前 世 有 仇 的 , 不 是 它 死 , 就 是 我 與 男 伴 分 開 。 根 據 身 體 狀 況 , 做 過 激 光 矯 視 的 雙 眼 異 常 乾 澀 , 眼 球 肌 肉 經 常 拉 緊 , 我 不 想 為 著 打 機 在 三 十 歲 那 天 宣 佈 失 明 。


硬 要 為 厭 惡 這 東 西 找 出 合 情 合 理 的 原 因 , 源 自 小 時 候 看 到 某 親 戚 , 聲 稱 身 體 孱 弱 , 故 不 事 生 產 愛 吃 軟 飯 , 天 天 躲 在 全 日 冷 氣 開 放 的 房 間 內 玩 遊 戲 機 , 養 成 一 身 肥 肉 ( 呸 ! 你 以 為 自 己 是 男 版 林 黛 玉 ? ) 。 小 小 年 紀 的 我 , 只 想 到 「 廢 物 」 二 字 。 從 此 , 「 打 機 = 廢 物 」 植 根 心 中 。 後 來 , 嘗 試 與 Sega 五 代 培 養 感 情 , 結 果 只 玩 了 不 到 二 十 次 , 證 實 此 生 無 緣 。 朋 友 教 我 在 男 伴 熱 烈 地 打 機 時 搶 去 手 掣 亂 玩 一 通 , 但 我 鐵 定 會 將 手 掣 飛 落 街 要 它 死 無 全 屍 。


或 許 是 太 偏 激 太 負 面 了 , 但 拒 絕 玩 遊 戲 機 不 見 得 令 我 與 同 事 友 儕 間 缺 乏 共 同 話 題 , 又 或 是 我 的 Chanel 會 因 此 崩 了 一 隻 角 。 最 多 最 多 , 會 損 失 數 個 因 打 機 而 鬧 交 繼 而 分 開 的 男 伴 。 熱 衷 於 玩 遊 戲 機 的 人 , 世 界 只 有 32 吋 大 , 好 點 的 都 不 過 46 吋 。 天 文 台 預 計 2020 年 香 港 可 能 將 會 沒 有 冬 天 了 , 朋 友 說 聽 不 到 蟬 鳴 了 , 趁 今 天 天 氣 還 好 , 一 起 外 出 散 步 好 嗎 ?

===================================================

《情 迷 Milano》


古 語 有 云 : 「 三 人 行 , 必 有 廢 人 焉 」 。 根 據 這 套 邏 輯 , 三 個 人 去 旅 行 , 一 個 負 責 看 地 圖 兼 任 攝 影 , 一 個 負 責 打 點 團 友 需 要 兼 任 苦 力 , 餘 下 的 一 個 , 是 負 責 蹺 埋 對 手 等 食 等 影 相 的 廢 人 。 廢 人 是 我 , 金 牌 組 合 , 出 發 去 過 羅 馬 假 期 。

 
◎ 廢 人 在 旅 程 中 每 天 起 碼 20 次 高 唱 : 「 愛 上 你 Milano/ 夢 在 浪 漫 街 道 / 啖 Cappuccino/ 擁 抱 你 」 , 令 團 友 惶 惶 不 可 終 日 。
 
◎ 團 友 的 明 信 片 內 容 如 下 : 「 佛 羅 倫 斯 樣 樣 都 好 , 就 係 間 hostel 唔 好 , 冇 冷 氣 冇 風 扇 冇 電 梯 仲 有 蚊 o既 。 」 啊 ! 意 大 利 的 蚊 香 , 傳 統 圓 餅 那 種 , 好 貴 。
 
◎ 每 朝 準 時 七 時 起 床 , 不 用 校 鬧 鐘 的 , Duomo 的 鐘 聲 較 其 建 築 更 宏 偉 。

◎ 意 大 利 的 警 察 , 應 該 全 部 正 職 都 是 模 特 兒 。

◎ 廢 人 天 天 高 歌 《 情 迷 Milano 》 , 念 力 之 強 , 令 團 友 原 本 要 去 威 尼 斯 , 卻 上 了 去 Milano 的 火 車 。

◎ 三 人 都 成 了 威 尼 斯 人 , 發 夢 男 友 會 在 聖 馬 可 廣 場 求 婚 。

◎ 「 斜 塔 真 係 斜 喎 」 , 廢 人 講 廢 話 。

◎ 回 程 時 多 了 四 個 Chanel 紙 盒 , 明 顯 有 團 友 撞 鬼 。

◎ 回 hostel 時 遇 上 一 男 子 問 價 , 做 出 「 3 」 的 手 勢 。 到 底 是 3 、 300 定 3000 歐 羅 ? 如 果 3000 歐 羅 只 需 要 看 人 打 JJ , 團 友 非 常 樂 意 。

===================================================

《Central-holic》


身 邊 的 一 位 好 友 , 近 來 慘 被 工 作 荼 毒 , 成 為 了 Central-holic 。 Central-holic 的 特 徵 , 簡 單 來 說 , 他 們 信 奉 中 環 就 是 天 堂 之 所 在 。 中 環 的 人 是 最 靚 的 ; 中 環 的 食 肆 是 最 好 的 ; 中 環 的 工 是 最 有 前 途 的 ; 中 環 的 男 人 是 最 頂 級 的 。 相 信 終 有 一 天 好 友 會 認 為 , 中 環 的 狗 的 屎 是 香 的 。 中 環 當 然 好 啦 , Sift 的 dessert 只 應 天 上 有 , 蘭 桂 坊 讓 寂 寞 人 棲 身 , 還 有 速 度 媲 美 的 士 的 N969 往 返 天 水 圍 。 啊 ! 中 環 啊 !


好 友 經 常 介 紹 單 身 男 人 給 友 人 認 識 , 清 一 色 中 環 人 。 只 要 是 在 中 環 工 作 的 專 業 人 士 , 不 管 體 重 260 磅 拋 妻 棄 子 身 陷 六 角 關 係 , 都 算 作 上 上 之 選 。 最 新 例 子 : 「 佢 幾 好 o架, 但 係 表 達 能 力 欠 佳 。 」 「 o下? 你 想 點 呀 ? 」 「 人 家 律 師 o黎 o架。 」 表 達 能 力 欠 佳 的 律 師 , 同 「 你 畀 d 錢 過 我 , 等 我 幫 你 全 家 祈 福 啦 。 」 一 樣 難 以 置 信 。


某 次 相 約 她 晚 飯 , 剛 到 達 餐 廳 門 口 , 她 開 口 : 「 做 咩 o黎 d 咁 o既 地 方 食 飯 唧 ? 」 而 餐 廳 老 闆 就 站 在 我 們 面 前 ! 低 下 頭 將 她 拉 進 餐 廳 , 一 直 嫌 這 不 好 嫌 那 不 好 。 好 不 容 易 等 到 她 用 筷 子 將 碟 上 的 雞 件 翻 來 撥 去 , 再 開 金 口 讚 賞 ─ ─ 「 d 雞 幾 好 食 o丫。 」 「 係 呀 , 都 幾 出 名 o架 。 」 「 但 係 我 睇 唔 出 同 中 環 食 開 o個 d 有 咩 分 別 囉 。 」 如 果 她 不 是 我 多 年 好 友 , 我 已 經 大 巴 大 巴 冚 過 去 。 到 了 結 帳 時 , 她 還 怕 我 唔 死 多 加 一 句 : 「 咁 o既 價 錢 , 去 中 環 食 唔 好 ?」


16 則留言:

  1. 回應《Central-holic》,如果我係你,我一定即場寸爆個位女性朋友~佢以為自己係邊位呀~

    回覆刪除
  2. 七月金句 ← 成日咁嬲點會靚o架?唉…………
    香港三面環海求其一腳伸撚咗啲仆街落去咪算囉。
    搞到自己咁激心,何必呢……何必呢…………

    回覆刪除
  3. 你寫嘅嘢真係好好笑,我一直有追睇呢!加油!成為新讀者。

    回覆刪除
  4. 回應《打   機》一文:

    其實打機男沒有不好,不過小弟只打街機,不打任何手提機與家用機。

    回覆刪除
  5. I think playing video game is just one kind of hobby. As long as you doesn't become obsessed with it then it's okay.. Well, it's no good to be obsessed with anything, like shopping :P

    回覆刪除
  6. 回應:
    每 朝 準 時 七 時 起 床 , 不 用 校 鬧 鐘 的 , Duomo 的 鐘 聲 較 其 建 築 更 宏 偉 。
    --每朝聽到,仲以為自己係修女呀!
    hugs

    回覆刪除
  7. 唔好傻啦, 上年先出現過唔知幾多年來最冬既冬天, 香港天台文 d 野都好信 ?

    不如搬去 Lancashire Road 吧

    回覆刪除
  8. 我又降落地球搞事la~~

    怎樣哦空中姐姐~~~

    哈哈.....
    有時你寫D野真系好過癮...

    可能這就是你可愛的一面吧~~

    我這麼喜歡打機....

    如果我們相遇的話~~
    就會變成打架吧~~~~

    PS:原來樓上有個同名同性的人...幸會哦~~

    回覆刪除
  9. 你都好仇視打機的人,不過打機的男人通常都唔係蠢人,唔好咁偏見啦!打機的人思想反應好靈敏嫁

    回覆刪除
  10. 每次令我卻步去夜蒲的原因
    就是要等比回家的時間還要長的n969呀

    回覆刪除
  11. 年紀大左就吾會打啦.以前好鍾意.我宜家都吾打了,宜家就用電腦來上下網.

    回覆刪除
  12. 極度鐘意講中環個篇..
    雖則我都係度做野,
    但係完全吾覺有咩甘好!

    回覆刪除
  13. 嘩,你的七月金句咁激,係男人都閃開。睇黎你今個月都要食白果....一個月咁多。

    回覆刪除
  14. 《Central-holic》、《打   機》、《LuLu 與 我》 我很喜歡以上文章,說的很到肉。

    尤其是《Central-holic》和《打   機》,很有反思意味。

    回覆刪除
  15. 小姐,你都幾攪笑,幾矛盾下!一方面話D人鍾意中環0既人,另一方面自己又鍾意0係中環蒲,咁即係點?

    回覆刪除
  16. 9年都唔up!!!

    回覆刪除