星期日, 7月 20, 2008

在此立誓

請在座朋友見證,

我,

豬小玲,

若在28歲生日前減肥成功,

將逼迫朋友合資送贈一套agent provocateur bikini,

然後post一張沙灘bikini照 (照舊,例牌,冇樣)娛賓。

敬希垂注。



30 則留言:

  1. 嘩!祝小玲姐你立即減肥成功,要幾靚就有幾靚,要幾性感就有幾性感,要幾多男人就有幾多個男人!記住登多幾張相啊

    回覆刪除
  2. 減幾多先算成功先? :P

    回覆刪除
  3. 減肥還減肥,咪比藥整到自己精神緊張,情緒失控,.無健康,比你做英女皇都唔過癮啦.有健康,你荒無水魚,企鵝,狗公撲埋o黎咩.

    回覆刪除
  4. 由几多减到几多?

    回覆刪除
  5. wow。其實我睇背影,好好身材啊。點解女仔減幾多都無止境咁。

    回覆刪除
  6. 黃子華講過, 究竟一個女人要减到幾多之後先為之瘦呢?
    就係减到好瘦之後再减多十磅.

    希望你唔係中左呢個魔咒.

    回覆刪除
  7. take care and good luck......34C 23 33 la........

    回覆刪除
  8. 嘩!正喎,咁你要加油喇

    回覆刪除
  9. 你要減幾多, 同埋你幾時生日先?
    anyway, 祝你減肥成功!
    千祈唔好食藥減同埋減到冇晒肉呀~

    回覆刪除
  10. 好呀!妳個背影咁正,加油啦!不過唔好過量服用減肥藥喎,健康最重要.

    回覆刪除
  11. 我都唔明,點解 d 女仔成日都覺得自己好肥,其實我覺得香港好多女仔都係太瘦,瘦到有點不健康。

    回覆刪除
  12. 咁勁!?

    咁就多多支持了!!!!

    回覆刪除
  13. o下你邊個小數民族架,有姓豬既咩?

    俺姓練。

    回覆刪除
  14. 請註明何謂『減肥成功』? 包唔包含腰圍達至22吋至24吋??

    無清楚定義,恐防妳朋友會被老屈。

    回覆刪除
  15. 我勸你, 減肥成功出正面相好過啦。正面視人總好過出背脊。

    回覆刪除
  16. Hey Elaine, your new profile pic is sooooooooo sexy !!! I can't wait till you post more pics. Give us a hint of what you look like la !!!

    回覆刪除
  17. ohhh u changed your profile picture!
    好索~

    回覆刪除
  18. 如果 profile 的新照片(戴太陽鏡背脊 )是你本人的話,老實說,你並不是屬於肥,而是骨架屬高大,是『大骨人』,不是周身肉那種肥。

    你膊頭夠直,手臂長,臉形應屬有點尖,骨架夠高大,有台型。減少許可能要的,但不屬於肥。 收少少 pat pat 位已 OK 。

    回覆刪除
  19. 忠實Fans5:45 下午

    yo...睇您個背影不如着AP啲underwear自娛算吧, 矩離bikini娛眾仲有好些功夫,努力吧!!記住唔瘦唔好着呀!!!

    回覆刪除
  20. 月光小傻豬:

    見過妳真人啦,根本唔肥~~~~~~:)

    Daniel.

    回覆刪除
  21. wai~我鐘意你之前個張profile相多d~

    回覆刪除
  22. 記得你以前提過自己得五呎二吋左右,所以應該唔係陳大文兄所講「骨架高大」既高妹,但你骨架都真係偏大,膊頭係夠直但都幾橫,我反而覺得你要減手臂,因為女仔生得唔高,最緊要望落去夠嬌小,你已經骨大膊頭橫但得五呎二,手臂一肥會好大舊

    回覆刪除
  23. Um...但如果係空中小姐( 我還是較喜歡空姐這名詞 ),印象中入職要求是赤腳站立,伸手可觸及208厘米高度,即是可順利伸手拿到機倉乘客座位上方的緊急求生裝備。

    208 cm = 82 吋 = 6呎 10 吋 ( 連伸手 )。

    我以前認識 2位國泰空姐,結了婚被安排在地勤,一個 5呎 4吋高,另一位是 5 呎 5 高,她們只穿一吋高跟鞋,空姐通常不會穿三吋踭的,因為在機倉易跌到。尤其拿餐給乘客,太高踭會阻礙步行,也難彎腰。


    港龍也認識一位,起碼有 5呎三吋高,一來我有問她們幾高,而我是 5呎 10吋,所以比例上我估計到她們高度。


    或許我資料未必等同其他航空公司,個人意見而已。

    回覆刪除
  24. 竟然有網友留言, 話"起定機等你", 唔通真係 "空姐的含你Gap" ?

    回覆刪除
  25. 咁妳幾時生日呀?先預祝妳生日快樂,再祝妳減肥成功!

    回覆刪除
  26. 我都係空姐,應該同elaine同公司,身高都係得157cm,未夠五呎二

    面試時係要掂到208cm,但可用腳尖企,而且手夠長就無問題,208條線都係摸到一下就已經俾你pass,我同班有同事得155

    我平日番工真係會著三吋高跟鞋,就算係飛機入面都一樣,因為唔想人地覺得我矮,我又未試過跌倒,可能已經慣左

    回覆刪除