星期日, 7月 20, 2008

在此立誓

請在座朋友見證,

我,

豬小玲,

若在28歲生日前減肥成功,

將逼迫朋友合資送贈一套agent provocateur bikini,

然後post一張沙灘bikini照 (照舊,例牌,冇樣)娛賓。

敬希垂注。



30 則留言:

  1. 嘩!祝小玲姐你立即減肥成功,要幾靚就有幾靚,要幾性感就有幾性感,要幾多男人就有幾多個男人!記住登多幾張相啊

    回覆刪除
  2. 減幾多先算成功先? :P

    回覆刪除
  3. 減肥還減肥,咪比藥整到自己精神緊張,情緒失控,.無健康,比你做英女皇都唔過癮啦.有健康,你荒無水魚,企鵝,狗公撲埋o黎咩.

    回覆刪除
  4. 由几多减到几多?

    回覆刪除
  5. wow。其實我睇背影,好好身材啊。點解女仔減幾多都無止境咁。

    回覆刪除
  6. 預祝妳成功~~~~~~

    回覆刪除
  7. 黃子華講過, 究竟一個女人要减到幾多之後先為之瘦呢?
    就係减到好瘦之後再减多十磅.

    希望你唔係中左呢個魔咒.

    回覆刪除
  8. take care and good luck......34C 23 33 la........

    回覆刪除
  9. 嘩!正喎,咁你要加油喇

    回覆刪除
  10. 起定機等你。

    回覆刪除
  11. 你要減幾多, 同埋你幾時生日先?
    anyway, 祝你減肥成功!
    千祈唔好食藥減同埋減到冇晒肉呀~

    回覆刪除
  12. 好呀!妳個背影咁正,加油啦!不過唔好過量服用減肥藥喎,健康最重要.

    回覆刪除
  13. 我都唔明,點解 d 女仔成日都覺得自己好肥,其實我覺得香港好多女仔都係太瘦,瘦到有點不健康。

    回覆刪除
  14. 咁勁!?

    咁就多多支持了!!!!

    回覆刪除
  15. o下你邊個小數民族架,有姓豬既咩?

    俺姓練。

    回覆刪除
  16. 請註明何謂『減肥成功』? 包唔包含腰圍達至22吋至24吋??

    無清楚定義,恐防妳朋友會被老屈。

    回覆刪除
  17. 我勸你, 減肥成功出正面相好過啦。正面視人總好過出背脊。

    回覆刪除
  18. Hey Elaine, your new profile pic is sooooooooo sexy !!! I can't wait till you post more pics. Give us a hint of what you look like la !!!

    回覆刪除
  19. ohhh u changed your profile picture!
    好索~

    回覆刪除
  20. 如果 profile 的新照片(戴太陽鏡背脊 )是你本人的話,老實說,你並不是屬於肥,而是骨架屬高大,是『大骨人』,不是周身肉那種肥。

    你膊頭夠直,手臂長,臉形應屬有點尖,骨架夠高大,有台型。減少許可能要的,但不屬於肥。 收少少 pat pat 位已 OK 。

    回覆刪除
  21. yo...睇您個背影不如着AP啲underwear自娛算吧, 矩離bikini娛眾仲有好些功夫,努力吧!!記住唔瘦唔好着呀!!!

    回覆刪除
  22. 月光小傻豬:

    見過妳真人啦,根本唔肥~~~~~~:)

    Daniel.

    回覆刪除
  23. wai~我鐘意你之前個張profile相多d~

    回覆刪除
  24. 記得你以前提過自己得五呎二吋左右,所以應該唔係陳大文兄所講「骨架高大」既高妹,但你骨架都真係偏大,膊頭係夠直但都幾橫,我反而覺得你要減手臂,因為女仔生得唔高,最緊要望落去夠嬌小,你已經骨大膊頭橫但得五呎二,手臂一肥會好大舊

    回覆刪除
  25. Um...但如果係空中小姐( 我還是較喜歡空姐這名詞 ),印象中入職要求是赤腳站立,伸手可觸及208厘米高度,即是可順利伸手拿到機倉乘客座位上方的緊急求生裝備。

    208 cm = 82 吋 = 6呎 10 吋 ( 連伸手 )。

    我以前認識 2位國泰空姐,結了婚被安排在地勤,一個 5呎 4吋高,另一位是 5 呎 5 高,她們只穿一吋高跟鞋,空姐通常不會穿三吋踭的,因為在機倉易跌到。尤其拿餐給乘客,太高踭會阻礙步行,也難彎腰。


    港龍也認識一位,起碼有 5呎三吋高,一來我有問她們幾高,而我是 5呎 10吋,所以比例上我估計到她們高度。


    或許我資料未必等同其他航空公司,個人意見而已。

    回覆刪除
  26. 竟然有網友留言, 話"起定機等你", 唔通真係 "空姐的含你Gap" ?

    回覆刪除
  27. 咁妳幾時生日呀?先預祝妳生日快樂,再祝妳減肥成功!

    回覆刪除
  28. 我都係空姐,應該同elaine同公司,身高都係得157cm,未夠五呎二

    面試時係要掂到208cm,但可用腳尖企,而且手夠長就無問題,208條線都係摸到一下就已經俾你pass,我同班有同事得155

    我平日番工真係會著三吋高跟鞋,就算係飛機入面都一樣,因為唔想人地覺得我矮,我又未試過跌倒,可能已經慣左

    回覆刪除