星期六, 3月 08, 2008

juicy又yummy

其實,我好欣賞freeze。

每次電視播佢地既MV,我會即刻金晴火眼望實。

尋晚無間音樂有freeze既新MV,繼續低胸短裙,著彩色絲襪。

嘩! juicy又yummy,真係死而無憾。

整容,有咩所謂﹖咪又係同買靚衫既原理一樣,不過呢件衫貴d。

相貌標緻,長髮,豐胸盛臀,細腰有curve,手腳纖長尚留點點肉地,仲想點﹖(如果蕭生肯贊助我減肥割雙眼皮隆胸收窄鼻尖,我仆到去!!!蕭生你會唔會睇到我個blog呀﹖)

問心﹐假設人人都心地善良,只有醜女同人工美女之分,你真係會揀個醜既﹖

如果你鄙視人地販賣色相,但事實係,人人都係拎D 野出黎賣,換取生活費。

除非就死,你首先販賣時間,你會唔會鄙視自已賣時間﹖淨係會怕個價唔夠好。

我地根本每分每秒都販賣色相,去見工,應徵者樣樣條件一樣,一個個樣順眼,另一個就三尖八角,我都想對眼舒服D。

唯一擔心既係,如果有佢地三個咁既外型,我既流感呢世都唔會好。

老老實實,唔著bra top熱褲襪帶,我會覺得對唔住自已。

14 則留言:

  1. 齋睇你d文字都流晒口水了...

    回覆刪除
  2. 月光小傻豬:

    睇到妳個靚女樣,先至有得講應唔應該整容:P

    P.S.直覺上覺得妳唔使整:)

    Daniel.

    回覆刪除
  3. 所以人地問我做咩
    我會答賣笑
    最近連肉都賣埋

    (freeze又點
    frozen都得)

    回覆刪除
  4. ........老老實實,唔著bra top熱褲襪帶,我會覺得對唔住自已。


    講咁多都系為左三句,唔駛啦,咱們明白架罅。

    人造人同整形yeah!!!!

    回覆刪除
  5. 超認同!如果我都有咁既身材,我日日著添呀!青春唔著返夠本,等幾時呀!

    回覆刪除
  6. 個人意見... 所有有關整容的手術, 相片, 電影 (慾望的謊容), 日劇 (美人)等, 我都覺得會不寒而慄. 但又會好想睇...

    雖然我身材唔夠人地好, 但我都無諗過亦唔會有勇氣去整容.

    回覆刪除
  7. I forgot when I begin to read your blog everyday! I like the things you said!
    It's true.. that we all hope to be pretty !(with brain)

    But sometimes it really suck that a handsome guy married a ugly girl...~_~

    回覆刪除
  8. 渣估抑制少少唔該!

    回覆刪除
  9. 但係佢地可唔可以唔好唱歌?
    對眼舒服,但係我對耳好唔舒服。

    回覆刪除
  10. 問心﹐假設人人都心地善良,只有醜女同人工美女之分,你真係會揀個醜既﹖
    -----------------------

    還要視乎彼此能否相處得來丫!心地善良的俊男美女也未必一定合得來的!

    何況俊男美女心頭更高!世間上多少俊男美女他們互相折騰對方,最後還不是回到他們認為舒服安穩的醜男醜婦身邊,共渡餘生。

    問世間情是何物,唔係靠整大個波,整高個鼻就得!

    你的男粉絲

    回覆刪除
  11. 我欣賞佢地唔造作, 唔扮純情.

    回覆刪除
  12. 香港地係應該有呢d類型衝擊下個一池死水既樂壇。同埋首金晴火眼d音樂又唔係差。

    回覆刪除
  13. 我係freeze既carisa,
    好多謝你既支持!!
    多謝你!!

    回覆刪除