星期五, 2月 16, 2007

你找錯人了

個多月沒有在Hei Hei出現過,

真的。

因為這兩月差不多逢四五六,

都在outport渡過。

是夜,

那男人跟我說:「You are such a sexy thing.」

不用你說,

我也知道。

問題是,

這不過又是個想找ONS的男人。

你找錯人了。

12 則留言:

  1. 我覺得男人去親club或bar,多數都係為左「食野」,佢地亦會assume果度既女仔都一樣咁隨便,所以成為獵物也是難怪的

    不過,如果唔想識到呢D人,係咪應該唔好流連咁多夜店呢?(其實Hei Hei係咪夜店黎?喵妃好老土,從未蒲過,所以唔清楚呀)

    回覆刪除
  2. Hei Hei girl 係咪真係完全喜喜?
    你既正職同副業係完全滿足哂男仕們既性幻想, 但係你好似尋找緊係你生活圈子以外既人, 成年人有各自既選擇, 但真係需要咁?

    回覆刪除
  3. 我好眼訓zzzzzzzz....z.z.z......z.z......zz........z..z......................... 同埋............. 飲少啲, 好唔好?

    回覆刪除
  4. Elaine,

    Maybe you feel special and privileged when the guys in the bar are flirting with you, but those guys are not likely to look for a wife to bring home. They cannot fulfill what you really want. Ask urself, do you want to be treated as a ONS target or are you looking for a long lasting, serious relationship.

    If you believe, nothing is impossible.

    Take care,
    siu meow

    回覆刪除
  5. 有樣,有身材,經濟獨立。自然想找個高大俊朗,事業有成,又有品味的。

    但係這類青年才俊,應該會在那裡出現呢?

    碩士班?青商會?還是教會呢?

    茫茫人海,找個「對」的人,真係唔容易啊!

    廠佬

    回覆刪除
  6. 老蘭找真愛?
    這是一個笑話嗎?

    回覆刪除
  7. Elaine:

    祝你今年心想事成! 萬事勝意!

    渣估, 年初一

    回覆刪除
  8. 樓上的,不要再怎樣安慰她了,這些說話大伙兒都說夠了。還看不出她只是想有人可憐她嗎?不讓她走出這個圈子的人,只有她自己呢。女人有勇氣去愛,有勇氣去分手,就沒有勇氣改變自己。

    回覆刪除
  9. agree以上的留言..
    其實有乜咁好玩呢...
    我諗隨左同自己識既朋友去hehehaha會好開心之外..
    其實係冇乜好玩的...

    回覆刪除
  10. 其實我覺得去club或者bar..係同d識既朋友去傾計.. hehehaha先好玩.. 但係好似同d陌生人一齊玩就真係好無聊...

    其實我覺得d個世界仲有好多野係好玩的~ 加油elaine~

    回覆刪除
  11. 新年快樂、一切隨緣...

    回覆刪除
  12. 朋友

    看過你的文章.
    大慨都知道,現在獨身而經濟獨立的女子的確是愛苦戀自已,同時也愛別人可憐的眼光.

    路過的男子

    回覆刪除