星期三, 2月 14, 2007

情人節特備節目

4pm - 530pm:一個人做yoga

630pm - 930pm:一個人去整頭髮 (係,我知我賤格,專登book 630pm既時間,等我個hair stylist同女朋友冇得食情人節晚餐,陪我孤伶伶過。)

10pm - 2am:「5個6」「你輸,飲!」

2am - 4am:整指甲 (係呀,係凌晨2點去整指甲,我係癲o架,慘得過有人陪我一齊癲?)

真正認識我既朋友,其實都唔會祝我情人節快樂。因為,佢地猶有餘悸。

佢地好記得,舊年當佢地祝我情人節快樂,我既回應係 ── 「冇撚祝我情人節快樂呀!『祝』就會『快樂』o架o拿?」

舊年,我既情人節禮物係一隻鑽石戒指。今年?哼!食風啦你elaine。

6 則留言:

  1. 咁辛苦,咪鬼做拳手啦...

    回覆刪除
  2. 唔做係咪你養佢先?哈哈

    不過Elaine真係考慮下其他兼職啦,求其同小朋友幫下習都好搵過拳手啦

    回覆刪除
  3. 我舊年都俾你鬧過...不過今年繼續祝...我鍾意呀...可能祝祝下真係會快樂呢

    回覆刪除
  4. Muahahahaha...I can smell the burn all the way across the ocean here.

    Take it easy girl.

    回覆刪除
  5. 易拎,今晚你有無遇到個成日叫「十個一! 好, 我輸, 我飲!」的失意男子呢?

    有的話, 果個有好大可能係我.

    回覆刪除
  6. 喵妃: 我可來本事養得起佢, 佢Cartier同Georg Jensen呀老友, 我頂多周生生咋...

    回覆刪除