星期日, 11月 12, 2006

是日金句

「人既軀殼,豬既智商。」

人頭豬腦的人,覺得我不喜讓他看到clubbing時的自己,是因為穿著過份暴露,用以迷惑蒼生。

我必須重申一次,clubbing時的我,不過是白色roxy背心、牛仔短裙和一對三吋斗零high heels。

如果只懂得用乳溝吸引男人目光,那是低手,兼且條件不夠。

身後圍著多少男人等待機會approach我,是我的私事,不容別人干涉,除非那人是我的男友。

我不喜讓人頭豬腦看到自己,原因是他沒有資格。

僅此而已。

3 則留言:

  1. 不用理會這人狹隘的思想,佢仍停留在民初時代。

    你件白色 Roxy 貼身背心仔,令到你美好既身段表露無遺,已經睇到伯爺公佢幾乎心臟病發,係我至頂得順!

    ^^

    回覆刪除
  2. 查實豬可以很聰明, 不過人型豬卻是例外...特別是沒有自知之明? Species.


    Quote:Imbd photos[http://www.imdb.com/gallery/ss/0112431/Ss/0112431/fcstil_0151.jpg.html?path=gallery&path_key=0112431]

    回覆刪除
  3. 乳溝...有好過無,深有過淺,高好過低,有本事唔系 show off, 系有信心,睇下又唔會蝕底。唔戴 bra 就唔好啦。

    鬼佬話男人都要溝,你有無留意男人打呔可以打出條溝泥?

    型好多,而且無論一千銀一條既呀媽你或者十雞實胃牌都得,睇人識唔識分、有無心!

    回覆刪除