星期四, 11月 02, 2006

生日一定要快樂

渣估:

Happy birthday to you... 雖然我唔知你幾號生日。

生日一定要慶祝,唔係單單為自己,亦係為養大我地既父母慶祝。

媽咪咁辛苦生左我地出黎,爹地媽咪咁辛苦湊大我地,佢地明明可以用養我地既錢去享受人生。

o係父母心目中我地好似永遠唔夠大咁,永遠都想我地快高長大。所以,又大一歲啦,幾咁好!

由我有記憶開始,每年都有慶祝生日。

細個果陣生日正日由屋企人同我慶祝,大個左就同朋友慶祝。到開始拍拖啦,每年都同男朋友過。

同好多小朋友一樣,我都o係麥當勞開過生日會,收過barbie做生日禮物。

最深刻既係大專畢業,行畢業禮既一日,亦都係我既生日。我記得果日同屋企人、最好既朋友同當時既男朋友一齊飲茶。男朋友仲送左peony俾我做畢業花束,同第一個LV手袋俾我做生日禮物。

雖然以後仲會有好多生日,亦會有人用豪華或者特別既方式同我慶祝,但最深刻既,永遠都係23歲果一年。

所以呢,生日慶祝o下,幾好丫。第時老左,坐o係搖搖椅度曬太陽,有多d美好既野可以回憶。

生日一定要快樂,一定要。

Elaine

4 則留言:

  1. 同意﹐生日一定要快樂!

    祝你們兩個都生日快樂﹐也祝elaine快點找到妳一直想要的幸福。

    p.s.近來常見你們借blog傳情﹐好甜甜呀﹐哈哈哈~ :)

    回覆刪除
  2. 唔係話生日一定要快樂,我覺得係每日都要盡量令自己快樂!

    回覆刪除
  3. I just love this :

    http://www.pbase.com/poochdad/1&page=1

    He just past his birthday as well.

    回覆刪除
  4. 生日不一定快樂,
    你說多少句生日一定要快樂也好,生日也不一定快樂。這就是人生。

    我不會天真到要求我的生日一定要快樂,因為生日本身是沒有甚麼意思,它只代表你混在人世間多少年而已。

    看你的BLOG,愈看愈心傷,雖然我是路過的。漂亮不代表快樂,醜也可以很幸福。
    生不帶來死不帶去,希望有日你能開竅。

    回覆刪除