星期一, 7月 25, 2005

好好玩

1. 今日起身第一句講咩:無論發生d咩事,我都要記住我已經係一個好幸福既人。宜家呢一切只係o岩o岩開始,唔好咁悲觀諗得太多,亦唔好開心得太早,keep住平常心啦。(每日起身都同自己咁講)
2. 你老豆姓咩:我跟我老豆姓,佢姓咩我姓咩。
3. 你亞媽姓咩:嘩... 佢唔想我講出o黎
4. 鍾意亞媽多D定亞爸多D:亞媽,因為亞媽好駛好用多d。
5. 亞爸煩D定亞媽煩D:亞媽
6. 你覺得今日自己有冇靚左:我覺得自己有愛情滋潤時會靚d
7. 你覺得自己細個靚d定大個靚D:細個時幾可愛,青春期好似TB,大個左成隻妖精。
8. 慣左幾多點訓:凌晨2點
9. 黑眼圈大嗎:從來冇眼袋,一個禮拜以上唔夠訓就會有少少黑眼圈。
10. 你會點應付D突如其來既暗瘡:Retin A + 特麗仙暗瘡水 + tea tree oil + kiehl’s藍水 + 清肌晶面膜。
11. 你想有幾高:高多4吋啦,宜家成個矮冬瓜。
12. 玩電腦個陣隻腳放係邊:隨心ga bor
13. 見到朋友有鼻屎會唔會出聲:會~~~ 做人唔能夠見死不救。
14. 會唔會剃毛:會,我仲會用眉拑拑佢出黎。
15. 係好逼既地鐵裡面有個勁臭既人對住你,你會點:速逃
16. 見到賣旗既人會點:如果係東華三院我死都唔買
17. 自已係報串個d人定係被報串個D人:俾人報串篤到背脊爛晒o個隻
18. 對COSPLAY人既感覺:我情願著住套bikini遊街示眾
19. 如果得一千蚊會買好多平野定一件貴野:Well… …不如買樣野送俾自己鍾意既人。
20. 鍾意啟德多D定赤臘角多D:赤臘角
21. 有冇諗住減肥:有,但係跟住又走去大魚大肉。
22. 夏天鍾唔鍾意著白TEE:我prefer白色連身裙
23. 如見到有濃密格勒底毛既男人向你靠近,你會點:見題15
24. 鍾意筲箕灣多d定柴灣多D:No comment
25. 最憎D咩人:傷害我既人
26. 有冇成日係廁所對住塊鏡自己同自己講野:有,每朝既例行公事。
27. 係咪好易鍾意人:唔係,而且鍾意左一個人,就會鍾意好耐。
28. 係咪成日以為人地鍾意你:唔係,我係o個種人地兜口兜面同我講鍾意我先至會知道既人。
29. 係條街度係咪成日望住D靚既異性:同性都望
30. 承上題,如果有男朋友係隔離,會唔會照望:有好野,梗係齊齊望。     
31. 係咪成日當左自己係明星既伴侶:唔明呢題講咩
32. 考試鍾意個日前先溫書定好耐之前溫,定係唔溫:o個日前,或者幾個鐘頭前。
33. 如果有摩門教既長老同你講野你會點:我會同佢講我信「訓覺」
34. 鍾意朝早多D定夜晚多D:I’m a night ghost
35. 係巴士度鍾意坐上層定下層:上層
36. 承上題,鍾意坐前面定後面:中間
37. 大個想做咩:賢妻良母賢妻良母賢妻良母
38. 諗住幾多歲結婚:16歲,但係我開始覺得我起碼到30歲先嫁得出。
39. 屋企地板係木,磚定地毯:磚
40. 如果比你時光倒流,你想番去邊/幾時:中五o個年
41. 電腦HANG機你會講咩:講粗口lor
42. 覺得女仔最緊要係邊度靚:樣靚身材正。我唔多信呢個世界上有男人鍾意一個女仔係因為佢心地善良。
43. 覺得男仔最緊要係咩:有上進心
44. 一望會望女仔邊度:樣,and then胸。
45. 有冇試過打巴人:有,不過通常係打巴自己。
46. MSN唔識佔識人既比率係:我唔識計
47. 會同看更講早晨:日日都講,仲要講三次。
48. 係咪寧願凍都唔著多件衫:「我只想身體健康我害怕你要照顧我擔心得出一臉倦容……」手裡面永遠都有pashmina。
49. 暑假鍾唔鍾意留係屋企HEA:鍾意,所以成日一到暑假就轉工抖暑。
50. 暑假時你d fd死晒去邊:返工同拍拖,賴低我一個。
51. 鍾意自己約人定係人地約你:梗係人地約
52. 有冇細佬妹?冇
53. 易唔易心軟:好易,所以我好鍾意食小南國既心太軟。
54. 覺得IVE好D定副學士好D:hmm… … 我讀HD ga bor。
55. 最鍾意聽咩電台節目:絕情谷,remind自己唔好做o個d會俾人退貨既癡男怨女。
56. 有冇試過自己係條街度笑:點止~~~ 仲會唱歌tim。
57. 如果有人打黎做問卷調查你會點:唔好意思呀我唔得閒幾時都唔得閒byebye。
58. 試過玩電話未:未
59. 情人節會唔會走去買朱古力勁派比人:o下?我等收ga ja bor。
60. 如果見到自己既男友同異性攬,你會點:我會對佢微笑,然後拎轉身走開跟住喊。
61. 有冇試過自毀?如有,點解?著high heels係一種慢性自毀,but I like it。
62. 成日著鮮色衫定沉色衫:五顏六色
63. 開學同依家個樣有冇分別:我冇得開學幾年啦
64. 剪完頭髮後係咪成日覺得自己好樣衰:係好靚,跟住即刻去dating。
65. 比人洗頭人地問你邊度痕,你會答:唔痕,唔該唔好洗到我堂眉。
66. 比人搵粗口鬧你你會:會令佢明白用粗口鬧女人既下場係一條死路同死路一條。
67. 同朋友鬧交,邊個會講對唔住先:我有錯就我講對唔住先
68. 自己係咪一個火爆既人:火爆係唔足夠黎形容我有幾恐怖
69. 大個想唔想搬出去住?如想,會唔會同朋友住:想,朋友同男友都得。不過可唔可以分房?
70. 除夕會係邊度倒數:冇所謂,只係想同愛人一齊渡過o個一刻。
71. 最鍾意去香港邊個沙灘:諗唔到
72. 去CAMP鍾意去幾耐:一秒都唔鍾意,但係會同一班朋友去酒店當去camp。
73. 返學搭咩車:輕鐵、「11號」、巴士。
74. 最唔鍾意學校旅行D咩:成個過程都好無聊
75. 想幾多歲退休:26歲 (發下夢好啦!)
76. 你有冇自我:有,我唔會再容許自己冇左自我。
77. 有冇比人過話你似一個人:有,章小蕙。 (Patrick Siu其實我聽到你咁講o個一刻我真係幾想死)
78. 重有冇同小學同學聯絡:一千零兩個
79. 會唔會特登唔聽人電話:一定會
80. 有冇假想敵:冇
81. 幾耐冇影貼紙相:耐到唔幾得有幾耐
82. 頂唔頂得住影相谷塊面出黎個人:唔明
83. SPORT DAY會唔會嗌口號:我讀女校叫黎把鬼咩
84. 見到姣到出晒面個D姣婆會點:等於見到自己
85. 見到懶型留晒鬚既後生仔會點:哦
86. 駛唔駛一定要冇晒肉先覺得瘦:有少少肉好
87. 小學讀邊間:XX商會學校
88. 有冇做過PART TIME:做過幼稚園tutor做過小學tutor做過補習做過sales做過秘書仔做過茶館waitress
89. 做到呢度,有冇想死既感覺:開始覺悶
90. 你係咪一個易喊既人:唔係,只會o係好感動同好傷心既時候喊。
91. 你係咪一個喜怒不形於色既人:七情上面
92. 你同你公公婆婆熟唔熟:公公會幫我買化妝品婆婆會借錢俾我交學費你話熟唔熟呀?
93. 試過搭巴士唔比錢未:試過
94. 依家中秋節重有冇玩燈籠呀:冇,今年想要隻老土白兔紙燈籠。
95. 生日重想唔想開生日會:想~~~ 我既口號係:「25歲,搞大佢。」
96. 細個會唔會LUR地:打得少咩,從來唔敢lur。
97. 搬左幾次屋:3次,大窩口→屯門→天水圍。
98. 你係邊個:唔係呀化?做左大拿拿97題你都仲未知我係邊個?!

沒有留言:

發佈留言