星期四, 8月 08, 2013

安全感

這幾天常問自己,缺乏安全感是我的性格,還是注定係咁?

唉。







10 則留言:

  1. 早前沒事幹,把你的Blog由第一篇開始看了一遍,看著你這些年來的成長和改變.

    或許在你的心中還有很多"石頭"沒有被除掉,所以才缺乏安全感.儘管你是社工出身,可能這就是"能醫不自醫"吧.

    祝早日康復,順祝早日找到新居.

    回覆刪除
  2. 缺乏安全感是細個時候既外來因素影響今日的自己咁

    你諗下細個身邊人做左d咩所以冇安全感? :(

    回覆刪除
  3. 我覺得係性格一部份. 得唔到時好冇安全感. 得到時又怕失去=.= 我一直都係咁, 人比較灰. 其實細個時根本好幸福

    回覆刪除
  4. 同意樓上的看法.

    祝早日對症下藥.


    若愚

    回覆刪除
  5. 妳吾鍾意腳踏實地,但妳幾時想返落地?bobo170

    回覆刪除
  6. 越看得男人透越無安全感。
    聰明,有能力的女性,她們也想找到可依靠的男人,只是平常男人想找的是無能的女人。

    回覆刪除
  7. 缺乏安全感只係因為對未來有點徬徨, 我覺得係而家呢個社會都好正常~最緊要都係心態要樂觀...無論對生活,感情都要有希望..應該慶幸這樣的妳才會懂得珍惜眼前及將來的一切, 充滿安全感正如腳踏實地一樣..好苦悶的, 加油呢~

    回覆刪除
  8. The fate can be bright to you, be positive and get started add oil!! :)

    回覆刪除
  9. 作為路人會答:性格左右了決定命運, 令事件不斷重演
    作為為一個人跣低好多好多鑊的人, 問心, 人信唔過.

    long stay, 瞓0左14粒鐘
    夢中, 佢問我:"我係咪傷得你好深?"
    夢中, 我答佢:"我唔俾, 你可以傷得到我嗎?"
    醒返, 枕頭未乾, 嘆一口氣, 再瞓過

    回覆刪除