星期一, 7月 18, 2011

第3758.5次減肥計劃

我在2011年5月25日,堅定地開始了第3758次減肥計劃,不成功便成肥婆!

只有在倒塔咁早起身返工的日子,才會用croissant及skimmed milk latte鼓勵自己。

即使翻風落雨情緒極度低落狂loop綿綿,也不能阻止我每日一餐Special K的決心。

小盒裝,45g,剛剛好,再加skimmed milk,再加點水果。
盒上印有「Special K窈窕計畫」,每日2餐Special K 45g+脫脂奶1杯+水果1份,另,每日1餐照常飲食。
不過,我一天才吃兩餐耶~~~ 一日一餐Special K好了。

有時候加點藍莓... ...
有時候加隻梨... ...
有時候加點士多啤梨.. ...
相對加了糖霜的regular粟米片,真的喜歡Special K更多。

Regular那種,加了skimmed milk和水果,覺得有點過甜了。

早餐,不想甜膩得大腦遲鈍。

Ok,我認,間中會放肆一下,假期嘛,好天氣嘛,去吃brunch嘛,嘻嘻... ...
然後,又回到減肥的路上。

終於,有點成績,制服沒之前般緊了,朋友們看到我,都說臉細了。









不過,剛由台北回來,三日像吃了三個月那麼多,我。不。要。反。彈。呀!

所以,又開始Special K大計了。



11 則留言:

  1. 希望你唔需要進行第3759次減肥。

    回覆刪除
  2. 這款special K沒有糖霜嗎?印象中..看過成份, 好似有糖的喎~~ (記錯了?!)

    回覆刪除
  3. 真的有3千多次減肥嗎?

    回覆刪除
  4. Elaine,,, 同你同病相憐中,,,,戶口得返幾百蚊等出糧+_+

    唉,我以為離開左返學日子出黎做野個財政會好好多,點知搵幾多就洗幾多,, 好失敗/_\

    不過好欣賞 你有能力自己搬出黎住,果筆洗費,應該都佔左我8成人工架喇,,,,

    我會以你為目標,努力儲$搬出黎住!
    大家一齊加油啦! :)

    p.s. 每日一餐special K已經慳左好多$架喇! ^^

    回覆刪除
  5. re 馬虎公主:希望...........

    re 旅行小粉絲:有糖,但沒糖霜coating

    re 希樹:有啦一定

    re ovi: 如果你係同屋企人住,就努力儲下啦,依家唔儲,就會好似我咁,幾十歲人一蚊積蓄都冇 >.<

    回覆刪除
  6. Elaine你唔係同我一齊咬緊牙關過最後呢個week架咩? 點解又去左食好野ar? hahhahhahaa!

    by the way, 上次見你recommend網友買果隻絲襪, 我今日都出sogo買左一對試下! 80幾蚊一對真係好鬼貴!肉赤死! >0<

    回覆刪除
  7. special K 都多糖架!
    我反而中意cinammon square
    有D 味啊嘛 : P

    回覆刪除
  8. Elaineeeee
    waaaaaaaaaaaa你果個維港景既pool正到爆ar!!!邊度黎ga? 係咪要天文數字入會果d club house? hahahaa
    你好鬼識貨成日搵到d正野食正地方去!睇一睇張相都心曠神怡ar!soooo nice^^

    有好野多d同大家推介下ar^^

    回覆刪除
  9. 細心睇下
    跳跳虎粟米片係有糖的
    翠兒雞係冇糖ga

    回覆刪除
  10. 呢隻係有糖, 但還算低糖低脂,
    剛剛食左幾日, 好緊張 >,<

    回覆刪除
  11. 佩服這毅力!

    回覆刪除