星期一, 1月 25, 2010

用巧克力增加情趣

傳說中,巧克力有催情的作用(定係事實?)。

作為一個極度冷感的女人,收到別人送來一套巧克力味道的shower gel和body milk,用意為我增加情趣時,不是不感動的。

問題是,我自己同自己,左手幫右手增加情趣乎?

又,家裡用的是舊式熱水爐,只得六分鐘時間的熱水囉。

那瓶shower gel,味道香甜像奶昔,如果是男人替妳塗抹全身的話,應該有下文............... 現實是,我在生死時速得返兩分鐘熱水時間。

至於body milk,比較杰身要花點力氣推均,但真的全身上上下下都充滿巧克力味道,跳上床叫男人聞聞味道可好之後,應該有下文..................現實是,我自己一邊寫稿一邊聞。

後來打聽過資料和價錢,Sensation Chocolat原來是法國牌子,價錢不算便宜,shower gel $290,body milk $320,但情人節一可二鳥,用來當作禮物和「下文」,就非常超值。

From for blog


有男友/女友又有興趣的話,可到Senses Beaute一看,http://www.sensesbeaute.com/tc/

當然,你在街上遇到我,叫我伸出手臂讓你聞聞都ok的。

4 則留言:

  1. 上次個lunch, actually有無收穫?
    唔好等我地估估下啦~
    我地會估錯隔離嫁

    回覆刪除
  2. 哈哈...朱古力味真係好吸引, 自己用其實都無問題呀, 久唔久討好下自己都唔錯呀 XD

    回覆刪除
  3. 食唔食得落肚嫁? =p

    回覆刪除
  4. Valentine's day is coming.. maybe you can come and play with me =)

    回覆刪除