星期二, 10月 20, 2009

OSIM uKimono

那天,我正在家吃下午茶餐,忽然有人按門鈴,叫我收件... ...

From for blog


嘩﹗﹗﹗﹗是否我終於有神祕傾慕者啦?

打開一看... ...

From for blog


原來是OSIM uKimono 纖體腰帶,還以為是編號131的保險箱。

不過﹐仲好呀,我最近忙得連去美容院做機修身的時間都沒有 (那把bottle形的兩傘好得意)。

事不宜遲,立即飛去七天試用報告:

From for blog


see? 縛了上腰就是這個樣子。

1. period時用來震腰骨,對那種酸軟陰陰痛幫到手喎。

2. 因為有不同的mode選擇,size又小巧,放在全身哪個要按摩的位置都可以,我常用來按肩頸。

3. 有一定重量,可以縛在大腿上做提腿運動。

4. 口賤友人說,其中一個manual mode,將uKimono縛在pat pat上震震時,感覺似在地鐵被咸濕伯父摸pat pat。

5. 用了七天,早晚各十分鐘,我個死人肚腩真的firm了些。

6. 腰瘦了1/3吋。

7. hea坐都瘦,夫復何求?

4 則留言:

  1. 我記得睇劇集Madmen,有一集都講過類似的減肥機

    當時(196x年) 成班廣告人拗爆頭諗唔到有d乜野benefit,直至有個女同事試左之後回報:
    it gives the pleasure of a man...but without the man.

    回覆刪除
  2. 隻手真系呃唔到人。

    回覆刪除
  3. 可唔可以停用7天後再黎一個report 呀?? 很想肚皮firm d 呀,但又怕一停左就冇喇...

    回覆刪除
  4. I bet that many people will ask you where to buy!

    回覆刪除