星期四, 9月 10, 2009

lady First 專欄(59)



我成日都會諗,到底呢個世上有幾多個真心喜歡我嘅人呢?

由出世嗰一日開始,就註定係平庸咁過日子。

喺唔同嘅地方,大概有千千萬萬個同我命運相同,一般面目模糊。

有時候講笑,如果一個雷劈落嚟,就會死二、三百個我咁樣嘅平凡眾生。

身邊嘅人,總係來去匆匆,我係被動嘅一個,冇辦法留住一位又一位生命中嘅過客。

有啲人只係勉為其難咁同我一齊,有啲人將我當係踏腳石,希望有日可以飛上枝頭,有啲人只係一時落難先至遇上我,有啲人口裡面話覺得我好,但心裡面其實一直嫌棄我。

兜轉多年,同行嘅換完一個又一個,我開始認命,個心越嚟越灰... ... (內文)


4 則留言:

  1. You are amazing girl not only smart but also just incredible in general, rmb that and always :)

    回覆刪除
  2. 我成日都會諗,到底呢個世上有幾多個真心喜歡我嘅人呢?


    don't worry, i always like you. bobo170

    回覆刪除
  3. 如果妳諗吓,就算火紅如MJ,身後最初全世界沸沸揚揚,兩個月後都係平平靜靜地下葬,妳就會知道全部人可能都是nobody, 點勁都係一個過客,最緊要活在當下enjoy your life.

    回覆刪除
  4. 在浩瀚的宇宙,人是極渺小的.存在的憂慮情緒...很可能是因為人生少了一種動力....快重新找回自己的人生目標吧~

    回覆刪除