星期三, 9月 23, 2009

Lady First 專欄(60)- 原來已一年

阿金,


喺呢個明明只應該談情說愛嘅晚上,我想講嘅,係對你嘅恨意。

係,我好憎你。

雖然你可能從來冇在意過我,雖然你對我嘅影響唔係一生一世,但我依然恨你。

一個靚嘅女仔,總係惹人注目,而佢身體嘅其他人,就會即時變得暗淡無光。

一年前,當你出現喺我嘅生活圈子,當全部飲都將目光放喺你身上,我就知道,我嘅好日子可能一去不復返。

我好擔心你會搶走屬於我嘅一切,包括本來對我有興趣嘅人,同我得到嘅注視。

佢哋會因為你,開始對我分心對我猶豫。

你唔會知道呢一年我過得有幾辛苦,度日如年,惶恐不安,擔心下一秒鐘就係我嘅世界末日,擔心下一秒鐘我就會咩都冇晒。

喺呢種壓力下,我努力如常咁過日子,叫自己唔好再介懷。

直至有一日,電視新聞報導雷曼兄弟公司破產一周年,我先發現,原來你已經進駐我生命一年啦 —— 金融海潚。



Elaine



P.S 呢一年,我每日都擔驚受怕,怕有日返到公司,喺mailbox度見到大信封,怕有日編輯send email俾我,叫我由下期開始唔使寫啦,怕有日電台監製同我講「下集開始唔使你返啦」 。然後,忽爾間,原來已一年。

沒有留言:

發佈留言