星期四, 9月 24, 2009

在這一刻

每次,當藥力開始發作的時候,我就會胡言亂語。直至有人來拯救我,或是陪我一起死。

9 則留言:

  1. 我來!!! 陪你一起吃藥....

    回覆刪除
  2. 易拎

    我愛妳。

    雲妮

    回覆刪除
  3. wait for me....
    bobo170

    回覆刪除
  4. Would be it better way to escape?!
    Get a ticket and get away?!

    回覆刪除
  5. I haven't seen your fire for a long time elaine.

    回覆刪除
  6. 點呀?好 D 嗎?忍耐吓,會痊癒的。到時唔駛食。係呀,係人都知媽媽係女人。係你嘅Blog,專攔有好多愛護你,關心程度比得上你嘅家人嘅讀者支持你。有事、唔開心、唔舒服、唔好收埋!

    F-7MG

    回覆刪除
  7. 唔好死住啦, 我極愛你&你的文章. (睇左你個blog好耐, 我是C, 女的, 腦筋不大正常, 但性向正常, 別擔心)

    回覆刪除
  8. I am waiting for the new book ;)
    Hv a good day where you are now, you super star !

    回覆刪除
  9. (但係....總算on the right track,我地都總算on the right track)好好fee|,超水準呀!愛死這兩句說話 p.s.you’ve pick the right track too!!(Thanks 易拎、Danny)

    回覆刪除