星期六, 8月 22, 2009

Lady First 專欄(57)



25歲的Rosanna,與現任男友拍拖五年多,這位男友是她的first real dating boyfriend,兩人同年生但男友較她年輕七個月。

Rosanna父母一開始就反對兩人拍拖,要他們分手,而她就瞞騙父母說已分開。

拍拖四年,自稱「唔知痴咗邊條根」的Rosanna,竟然向父母自首﹗

現在,父親慢慢接受,但母親態度不變,Rosanna一向與母親關係欠佳,加上曾為此事說謊,令關係雪上加霜。

其實,她與男友已討論婚嫁,亦已合資買樓準備共同生活… …

Rosanna的問題:

1. 你會跟年紀較自己輕的男仔拍拖嗎?同生肖,有甚麼不好?

2. 21歲失身是否好羞辱?因為母親很保守,絕不同意婚前性行為。

3. 男友父母會覺得我好cheap嗎? 明知自己的父母反對,仍然跟他一起 。

4. 我母親如此討厭男友,結婚之後豈不是更大鑊?是不是應該分手?... ... (內文)




2 則留言:

  1. Elaine.....陰道炎可以用 "洋甘菊花水" 噴下面嗎?

    如果係我想要兩支,因為我下面有D痕,睇醫生好一陣又黎...

    我已經好注重清潔,又用Lactacyd 女性潔膚液洗下面,都唔ok.....

    好唔開心...希望你幫到我... :(

    回覆刪除
  2. re Mandy: 現在斷了貨,要等補貨。其實,日日用lactacyd係唔好的。

    回覆刪除