星期三, 7月 15, 2009

Lady First 專欄(53)



二十六歲的Sonia性格親切,但不知因生活圈子太細還是從前媽媽管得太嚴,一直未嘗戀愛﹗雖然不乏男性朋友,卻總不能發展成情侶。

一年多前,她在公司認識了另一部門的J先生。三十四歲的J目前單身,一年前與拍拖十年論婚嫁的女友分手。因為新娘結婚了,新郎不是他。

J對她照顧有加,經常作伴吃飯看電影,關係就像哥哥與妹妹。不過,約會多數由她提出,J從沒表現得太高興。

某夜,Sonia為某些事很不開心,尋求J的幫忙,得到J的開解,她的情緒平伏下來,而兩人關係亦變得更親密,維持著曖昧關係。

她對J早有好感,後來忍不住問了J 一個愚蠢的問題… … 當然,她得不到想要的答案。此後,他們關係疏離了,J再沒有從前的關心,不再熱衷與她MSN和sms(J 初時刻意買了電話卡與她同台方便免費sms,不嫌其煩每天帶著兩部電話)。

過了一段日子,Sonia要離職了,J主動邀約吃「散水飯」,態度回復到以前的關心, 但沒有再與她sms。她曾經問J:「如果我sms你,你會唔會收到呀?」J答:「會,我仲有開住果個同你同台既電話。」... ... (內文)




15 則留言:

  1. 快d再出書啦elaine=]

    回覆刪除
  2. 點解好似未完咁既?!

    回覆刪除
  3. 個男人唔得架!?

    回覆刪除
  4. 得唔到嘅永遠都係最好嘅!道理好簡單!

    回覆刪除
  5. 挑,咁既男人都唔方有情趣啦。做完可能要懺悔祈禱!

    回覆刪除
  6. sonia! 妳既"初戀"來得太遲!

    送埋"外賣", 條仔都唔要, 咁即係He is just not that into you 囉!

    醒下啦!

    回覆刪除
  7. 傻女,人地連開餐都唔想,擺到明係費事煩啦!呢個男人跟本對你冇意思,唔好再花精神唸無謂嘢,向前看啦!

    回覆刪除
  8. 性無能﹖

    回覆刪除
  9. 好男人, 把持得住!咁大好機會有人投懷送抱!

    回覆刪除
  10. 呢0的咪又係齋flirt唔搞囉。
    搵過第二個算啦

    回覆刪除
  11. Sonia, 既然人地都唔覺你係佢杯茶!
    為咩難為其他男生?! 同作賤自己!
    佢係再好既男人都無用! 唔真愛你既有咩用! 過多一年你就後悔, 浪費青春!
    不如放開懷抱, 不要痛愛啦!
    人比人比死人!
    難道你覺得自己條件不足嗎!?

    回覆刪除
  12. He's just not tat into her

    Ta

    回覆刪除
  13. lol,I had similar situation,just I didn't know that guy from facebook.
    It end up,I told his gf about it,and she gave the "I already knew" crap,but they break up 2 weeks later.

    回覆刪除