星期六, 4月 25, 2009

Lady First 專欄 (43)



世上有千百種同居組合,最悲慘的,莫過於與男友同居的同時,還與他的母親大人同居,真正的有限溫存,無限辛酸。


你試過沒有?


我試過,而且順利畢業,某程度已經成精。


成精之路當然不是因為和諧共處,而是捱過三年零八個月的悲淒日子,依然死唔去,終於得道升仙,明白相處之道,貴乎三大原則... ... (內文)



13 則留言:

  1. 我一定會癡線﹐所以千其唔好搞我。

    (自己媽媽都唔會一起住﹐仲要別人的?!! 殺死我好了!!)

    回覆刪除
  2. 真係唔係個個都做得出~~

    回覆刪除
  3. 唔好話同居啦,就算結咗婚我都唔會同佢阿媽一齊住啊!命都短幾年

    回覆刪除
  4. 咁有本事就咪住人屋企,叫條仔搬出去,就算住間套房都叫自己天地!

    回覆刪除
  5. 屌!妳都起晒貢好吾妥人老母咁款,賣少件名牌就夠租屋啦!洗鬼同人呀媽住扮可憐.

    bo

    回覆刪除
  6. LAST 果句夠串..HAHAHA

    回覆刪除
  7. 我有你一半道行都夠我一世受用。
    空姐你果然係高人~

    回覆刪除
  8. 人家媽媽都不喜歡你...她連讓誰住到自己的家都沒辦法控制..可憐呢...

    回覆刪除
  9. 三年...?! 個男人真係咁好值得你受三年苦? 估唔到Elaine你EQ原來咁高.

    天堂與地獄. 我見過有o的阿媽仲意個仔既女朋友, 又買名牌比佢, 又請佢食tea做spa, 男女吵架阿媽仲幫個女朋友講好說話. 呢o的野最緊要搵倒適合的.

    回覆刪除
  10. 係呀 我擺明賣廣告架啦 仲係唔俾錢果隻! 嘻嘻~~~~

    空姐Elaine北京全記錄請click --> http://hk.myblog.yahoo.com/atata1028/article?mid=11767


    Yeah~~~~

    回覆刪除
  11. 佢阿媽間屋三千尺就可以一齊住 -- 成世都見唔到對方!!哈哈

    回覆刪除
  12. 同居都唔係咁好la 仲要阻住人地媽媽

    回覆刪除